Asistent Manager - Iulius Town Timisoara

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 04.12.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte


    • Studii superioare finalizate;
    • Cunoașterea limbii engleze la nivelul mediu (vorbit, corespondență de afaceri);
    • Operare MS Office (Word, Excel);
    • Prezență fizică plăcută și discurs profesional;
    • Capacitate de organizare și prioritizare;
    • Inițiativă și atitudine pozitivă;
    • Flexibilitate, discreție și loialitate.

    Responsabilitati


    • Corespondența cu partenerii de afaceri ai companiei;
    • Administrarea documentației;
    • Organizarea și asigurarea fluxului informațional;
    • Asigurarea protocolului pentru clienții, colaboratorii și furnizorii companiei;
    • Programarea întâlnirilor între reprezentanții clienților și Managerul General;
    • Preluarea diverselor solicitări de la reprezentanții operatorilor din centrul comercial și relația cu Managerul General.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • Un mediu dinamic, alături de o echipă tânără ce-și dorește performanță;
    • Salariu fix + bonusuri și prime;
    • Tichete de masă (30lei/zi), asigurare de sănătate, card de parcare și card partener de reduceri.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    BUCURESTI, Sibiu, Timisoara,