Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator facturare (calea Giulesti) Aplica fara CV | |
Operator CNC BUCURESTI, | |
Operator productie - Clinceni Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (56) |
Operator Comenzi
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Operator Comenzi active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.01.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte
- Cunoștințe operare PC: Windows, MS Office, Internet Explorer, Outlook Express;
- Persoană atentă la detalii, comunicativă, orientată spre rezolvarea problemelor;
- Experiența în procesarea comenzilor constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj.
Responsabilitati
- Verificarea comenzilor din punct de vedere al corectitudinii întocmirii acestora;
- Verificarea cantităților cerute vs. stocul existent;
- Introducerea în sistem a comenzilor primite prin alte canale decât platforma B2B;
- Trimiterea acestora în lucru spre depozit prin intermediul ERP-ului companiei;
- Facturare;
- Eliberarea avizelor de expediție și atașarea lor de colete;
- Comunicarea zilnică cu reprezentanții de vânzări și ceilalți colegi implicați în fluxul de comenzi.
Alte informatii
Activitatea se desfășoară în Otopeni și rolul presupune, în principal, preluarea și prelucrarea comenzilor de la clienții alocați, prin intermediul platformei B2B sau email.
Raporteaza eroarea la