Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Academia de cariera Bucuresti 2025 - START inscrieri gratuite! Aplica fara CV | |
Inscrieri active - Angajatori de TOP Bucuresti 28-29 Martie 2025 Aplica fara CV | |
Marketing & HR INTERNSHIP BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti, |
HoReCa Representative Ploiesti
This job is no longer active!View all jobs BAT Romania activeView all jobs HoReCa Representative Ploiesti active on Hipo.roView all jobs Marketing active on Hipo.ro |
Employer: | BAT Romania |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 1 - 5 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 19.12.2024 |
Remote work: | On-site |
BAT evolueaza accelerat la nivel global cu un portofoliu extins de produse. Cu concepte precum VELO, VUSE si GLO ne asumam misiunea de a reduce impactul industriei noastre asupra sanatatii
Pentru a ne atinge misiunea, cautam colegi care sunt pregatiti sa fie parte din schimbare. Alatura-te noua in aceasta calatorie!
British American Tobacco Romania angajeaza HoReCa Representative in Ploiesti.
British American Tobacco Romania are in prezent o oportunitate interesanta pentru un rol de HoReCa Representative in Ploiesti. Titularul postului va acoperi urmatoarele teritorii: Ploiesti, Buzau, Braila si Galati.
Joaca un rol integral in noile oportunitati comerciale si este responsabil de dezvoltarea relatiei cu clientii noi. Se Titularul postului dispune de autonomie si responsabilitate asupra teritoriului alocat, obiectivul rolului fiind de a executa un plan de trade marketing, activare de brand cu impact asupra consumatorilor tinta si distributie, plan reflectat prin activitati, ciclice sau non ciclice, care sa indeplineasca obiectivele comerciale de activare de brand si distributie.
Este, de asemenea, responsabil de identificarea si clasificarea localurilor HoReCa, de atingerea nivelului de distributie planificat pentru marcile BAT, precum si de recomandarea comunicarii si activarii corespunzatoare in cadrul acestor localuri.
Principalele tale responsabiltati vor include:
Obiective comerciale:
- Sa identifice si sa clasifice toate localurile HoReCa (care, fie vand produse din tutun si/sau PRRP, fie atrag categoriile tinta de consumatori) conform matricei de evaluare cuprinzand: aspecte digitale (SM - followers, likes, comments; baza de date; reach organic), consumatori (trafic total, trafic unici, profil etc), profil local (localizare, tip, sub-tip, specific), capabilitati staff etc. si sa mentina corecte aceste date in baza de date.
- Joaca un rol integral in noile oportunitati comerciale si este responsabil de dezvoltarea relatiei cu clientii noi. Se concentreaza pe cresterea si dezvoltarea clientilor existenti, concomitent cu generarea de noi afaceri.
- Implementeaza modelul de distributie in teritoriu conform obiectivelor setate si a celor mai bune practici din companie.
- Sa dezvolte planul de acoperire si de frecventa a vizitelor in localurile tinta din teritoriu, pe baza strategiei nationale de Trade Marketing HoReCa, tinand cont de specificul fiecarui local si timpul alocat pentru atingerea obiectivelor.
- Sa inteleaga strategiile de marca si studiile de comportament ale consumatorilor, sa fie la curent cu noile tendinte din canalul HoReCa si din segmentul consumatorilor tinta (ASU 35).
- Sa ofere suport si/sau suplineasca echipa de Events in implementarea evenimentelor BAT si sa monitorizeze/evalueze evenimentele competitiei in functie de disponibilitatea echipei de Events.
Disponibilitatea produselor:
- Aplica managementul comenzilor pentru intreg teritoriu si atinge obiectivele de distributie si de disponibilitate (conform strategiei de portofoliu) si calitate a produselor si minimizeaza situatiile de lipsa stoc.
- Managementul creditelor - gestioneaza instrumentele de creditare conform politicii de delegare a autoritatii pentru a maximiza potentialul de vanzari din HoReCa, a evalua riscul de credite cu risc pentru clientii importanti si a actiona in mod responsabil.
Activarea HoReCa:
- Atinge obiectivele de vizibilitate ale brandului si/sau produsului, angajamentul patronilor/managerilor HoReCa, activarea prin echipele promotionale si obiectivele de investitii.
- Sa identifice, clasifice si recomande localuri HoReCa pentru fiecare marca/segment de consumator precum si setul potrivit de activitati gen comunicare POP, promovarea marcilor catre consumatori prin echipele promotionale sau programe "bar staff", evenimente de promovare pentru a maximiza expunerea marcilor catre consumatori.
- Sa asigure cel mai inalt nivel de calitate a prezentei marcilor noastre prin plasarea eficienta a materialelor publicitare (POP) in localurile tinta, precum si sa asigure mentinerea acestora intr-o stare buna.
- Se asigura de corecta impartire a spatiului intre categorii (FMC/THP/Oral) conform principiilor si spiritului strategiei de multicategory visibility.
- Coordoneaza activitatea de merchandising a angajatilor sau a companiei terte in teritoriu.
- Sa stabileasca si sa mentina relatii excelente de colaborare cu patronii/managerii localurilor din intregul teritoriu, pentru a deveni furnizor etalon in canalul HoReCa.
- Ca valoare adaugata, sa se implice activ in relatia cu clientii: sa inteleaga specificul afacerii fiecarui client in asa fel incat sa poata oferi solutii de rezolvare a unor probleme, consultanta specializata, precum si tipuri de activitati potrivite localului respective.
- Activarea patronilor/managerilor/angajatilor: Educa, angreneaza si motiveaza personalul HoReCa sa discute despre produsele si brandurile BAT cu consumatorii de produse din tutun si/sau PRRP. Implementeaza programele de "bar staff", utilizeaza programele de activare a personalului(B2B), se asigura ca personalul HoReCa cunoaste platformele digitale de comunicare ale BAT.
- Sa identifice localurile si intervalele de timp optime pentru desfasurarea activitatilor promotionale prin brand ambasadori. Coordoneaza/sprijina ambasadorii de brand interni sau de la o terta companie in teritoriu.
- Implementeaza si supervizeaza evenimentele din localurile HoReCa respectand planul de activare si comunicare (121, activari speciale, digital, comunicare pasiva etc) venit de echipa HoReCa office.
- Stabileste impreuna cu seful direct planul de evenimente la nivel local in functie de activitatile de ciclu si de obiectivele trasate.
- Responsabil de evaluarea cantitativa si calitativa a evenimentelor.
- Sa se asigure ca resursele de trade marketing si distributie la nivel de teritoriu HoReCa (bugete, credite etc) sunt folosite in modul cel mai eficient si eficace posibil.
Activarea consumatorului:
- Contactul cu consumatorul: Ofera produse catre cumparatorii adulti de produse din tutun si comunica mesaje de promovare de brand. Capabil sa genereze o crestere a gradului de constientizare si incercare a produselor BAT din tutun si produsele de generatie viitoare (PRRP). Genereaza si administreaza o baza de date (obtine si gestioneaza contactele) cu fumatorii adulti si/sau consumatorii de produse PRRP.
- Consultarea consumatorului: informeaza cumparatorii adulti de produse din tutun de noile introduceri de produse si in privinta comunicarilor de pret. Obtine de la consumatori informatii legate de evaluarea produselor si activitatilor de brand.
Ce cautam?
- Permis de conducere;
- 2 ani experienta in marketing si/sau canalul HoReCa;
- Bune cunostinte de limba engleza;
- Cunostinte Microsoft Office;
Ce iti oferim?
- Bonus anual de performanta competitiv (in functie de eligibilitate)
- Gama noastra de beneficii variaza in functie de tara si include diverse planuri de sanatate, initiative pentru echilibrul dintre viata profesionala si cea privata, sprijin pentru transport si un plan de vacanta flexibil cu stimulente suplimentare
- Parcursul tau profesional alaturi de noi nu are limite, poti sa te dezvolti in functie de aspiratiile tale. Alaturi de noi la BAT vei deveni parte dintr-un mediu care sustine dezvoltarea profesionala in interiorul companiei, unde progresul carierei tale nu este doar o declaratie - este o realitate pe care suntem dornici sa o construim impreuna. Profita de oportunitate si planifica-ti dezvoltarea; Urmatorul capitol incepe aici.
- Vei avea acces la platforme de invatare online si programe personalizate de crestere pentru a- ti dezvolta abilitatile de lider
- Prioritizam inovarea continua intr-un mediu aflat in permanenta transformare, pentru a ne pregati pentru schimbarile continue
DE CE SA TE ALATURI BAT?
Suntem una dintre putinele companii certificate ca Global Top Employer de catre Top Employers Institute - pentru oferirea unor conditii excelente angajatilor.
Colaborarea, incluziunea si parteneriatul stau la baza a tot ceea ce facem aici la BAT. Ne dorim ca fiecarei persoana sa prospere, indiferent de gen, orientare, statut matrimonial sau de parteneriat civil, schimbare de gen, rasa, religie sau credinta, culoare, nationalitate, origine etnica sau nationalitate, dizabilitate, varsta, abilitati, experienta, educatie, mediu socio-economic si profesional, statut de veteran, perspective si stiluri de gandire. ?tim ca incurajarea talentelor din toate mediile este ceea ce ne face mai puternici si mai bine pregatiti pentru a ne indeplini misiunea.
Vedem pauzele de cariera ca oportunitati, nu ca obstacole. Prin programul Global Returners, sprijinim profesionistii care doresc sa-si reia cariera dupa o absenta prelungita din campul muncii (de exemplu, timpul dedicat ingrijirii familiei, concediu parental, serviciu militar, an sabatic si / sau inceperea unei afaceri proprii).
Vino alaturi de noi si descopera ce este posibil pentru tine la BAT. Afla mai multe despre cultura noastra organizationala, premiile si certificarile obtinute ca angajator aici.
Daca aveti nevoie de ajustari sau adaptari pentru a va ajuta sa obtineti cele mai bune rezultate in timpul procesului de recrutare, sunteti incurajati sa ne anuntati. Ne angajam pe deplin sa va sprijinim facand aranjamentele adecvate pentru a va demonstra intregul potential
Please read the Personal Data Processing Policy, BAT Romania >>
Raporteaza eroarea la