Manager regional
Angajator: | MAGNOR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Noi, echipa MAGNOR, suntem ingredientul de succes al companiei noastre. Suntem o comunitate de peste 150 angajați, o echipa cu oameni curajoși și talentați, care produce rezultate importante în fiecare zi.
Cerinte
• Minim 5 ani de experiență în managementul operațional/vanzari, preferabil în industria bancara, servicii financiare, retail, etc.
• Capacitatea dovedită de a conduce și inspira echipe din intreaga tara.
• Angajament puternic pentru livrarea unor experiențe excelente pentru clienți Magnor.
• Abilități analitice solide și capacitatea de a dezvolta și implementa strategii de crestere a vanzarilor eficiente.
• Abilități excelente de comunicare interpersonală și verbală, atât în scris cât și vorbit.
• Diplomă de licență în Managementul Afacerilor, Finante & Banci, Administratie sau domenii conexe. Un MBA sau o calificare echivalentă reprezintă un avantaj.
Responsabilitati
• Coordonează operațiunile recurente în cele 25 de locatii din tara pentru a asigura servicii excepționale și fluxuri de lucru eficiente.
• Elaborarea și implementarea strategiilor de vânzări care să fie în concordanță cu obiectivele generale ale companiei.
• Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri pe piața regională.
• Analiza și înțelegerea pieței locale,a tendințelor de consum și a concurenței.
• Lider, mentor și dezvoltator al Managerilor Zonali si a membrilor echipelor, promovând un mediu de lucru pozitiv și performant.
• Implementarea strategiilor de vanzari pentru a spori eficiența, satisfacția clienților și profitabilitatea.
• Menținerea celor mai înalte standarde de calitate a serviciilor si produselor oferite.
• Gestionarea feedback-ului și îmbunătățirea proceselor comerciale.
• Gestionarea bugetelor, optimizarea costurilor și contribuirea la raportarea financiară.
• Stabilirea obiectivelor individuale și colective pentru agentiile din tara.
• Realizarea evaluărilor periodice ale echipei și dezvoltarea planurilor de îmbunătățire a performanțelor.
• Asigurarea că toate operațiunile respectă reglementările industriei și politicile interne ale companiei.
• Urmărirea și raportarea progresului vânzărilor în concordanta cu obiectivele stabilite.
• Analiza indicatorilor de performanță (KPI) și ajustarea strategiilor acolo unde este necesar.
• Raportarea către managementul central privind evoluția pieței și realizările echipei
• Analiza rentabilității investițiilor în vânzări și propunerea de ajustări, acolo unde este necesar.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Abonament Bookster
- Decontarea transportului
- Discount produse companie /companii partenere
- Laptop
- Telefon mobil
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
BIM Manager BUCURESTI, | |
Key Account Manager Aplica fara CV | |
AUDIT MANAGER Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (34) |
Raporteaza eroarea la