Manager regional

Angajator: MAGNOR
Domeniu:
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Noi, echipa MAGNOR, suntem ingredientul de succes al companiei noastre. Suntem o comunitate de peste 150 angajați, o echipa cu oameni curajoși și talentați, care produce rezultate importante în fiecare zi. 

    Cerinte

    • Minim 5 ani de experiență în managementul operațional/vanzari, preferabil în industria bancara, servicii financiare, retail, etc.
    • Capacitatea dovedită de a conduce și inspira echipe din intreaga tara.
    • Angajament puternic pentru livrarea unor experiențe excelente pentru clienți Magnor.
    • Abilități analitice solide și capacitatea de a dezvolta și implementa strategii de crestere a vanzarilor eficiente.
    • Abilități excelente de comunicare interpersonală și verbală, atât în scris cât și vorbit.
    • Diplomă de licență în Managementul Afacerilor, Finante & Banci, Administratie sau domenii conexe. Un MBA sau o calificare echivalentă reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    • Coordonează operațiunile recurente în cele 25 de locatii din tara pentru a asigura servicii excepționale și fluxuri de lucru eficiente.
    • Elaborarea și implementarea strategiilor de vânzări care să fie în concordanță cu obiectivele generale ale companiei.
    • Identificarea și valorificarea noilor oportunități de afaceri pe piața regională.
    • Analiza și înțelegerea pieței locale,a tendințelor de consum și a concurenței.
    • Lider, mentor și dezvoltator al Managerilor Zonali si a membrilor echipelor, promovând un mediu de lucru pozitiv și performant.
    • Implementarea strategiilor de vanzari pentru a spori eficiența, satisfacția clienților și profitabilitatea.
    • Menținerea celor mai înalte standarde de calitate a serviciilor si produselor oferite.
    • Gestionarea feedback-ului și îmbunătățirea proceselor comerciale.
    • Gestionarea bugetelor, optimizarea costurilor și contribuirea la raportarea financiară.
    • Stabilirea obiectivelor individuale și colective pentru agentiile din tara.
    • Realizarea evaluărilor periodice ale echipei și dezvoltarea planurilor de îmbunătățire a performanțelor.
    • Asigurarea că toate operațiunile respectă reglementările industriei și politicile interne ale companiei.
    • Urmărirea și raportarea progresului vânzărilor în concordanta cu obiectivele stabilite.
    • Analiza indicatorilor de performanță (KPI) și ajustarea strategiilor acolo unde este necesar.
    • Raportarea către managementul central privind evoluția pieței și realizările echipei
    • Analiza rentabilității investițiilor în vânzări și propunerea de ajustări, acolo unde este necesar.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare de viata
    • Abonament Bookster
    • Decontarea transportului
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (34)