Contabil - Contabilitate Primara - Tunari
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Clientul nostru, lider in furnizarea de solutii energetice sustenabile, isi extinde echipa si cauta un specialist in contabilitate primara.
Minimum 3 ani in contabilitate primara;
Experienta solida cu programele Saga si SmartBill pentru facturare si gestionarea stocurilor;
Atentie la detalii si organizare eficienta;
Abilitati bune de comunicare si colaborare;
Familiaritate cu legislatia contabila si fiscala in vigoare.
Responsabilitati
Inregistrarea facturilor de achizitie si de vanzare in sistemul contabil;
Intocmirea si inregistrarea chitantelor, ordinelor de plata si a altor documente de casa;
Gestionarea registrului de casa si a registrului de banca;
Pregatirea platilor catre furnizori si alte entitati;
Verificarea corectitudinii documentelor de plata si asigurarea ca acestea sunt conforme cu politicile interne ale companiei;
Mentinerea contactului cu furnizorii si clientii pentru reconcilierea soldurilor si rezolvarea eventualelor diferente;
Urmarirea termenelor de plata si incasare;
Pregatirea documentelor necesare pentru diverse raportari interne si externe;
Asigurarea arhivarii corespunzatoare a documentelor contabile conform legislatiei in vigoare;
Asistarea in pregatirea inchiderii lunare si anuale a conturilor;
Monitorizarea modificarilor legislative care afecteaza activitatea contabila si implementarea acestora in practica;
Pregatirea rapoartelor financiare primare pentru managementul companiei;
Comunicarea eficienta cu celelalte departamente pentru a asigura o buna functionare a activitatilor contabile.
Alte informatii
Prima de Paste si de Craciun;
Masa calda zilnic;
Contract pe perioada nedeterminata.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
CONTABIL SENIOR - București Aplica fara CV | |
Contabil - Junior Aplica fara CV | |
CONTABIL Ilfov, Otopeni, Ploiesti, | |
Vezi job-uri similare (5) |
Raporteaza eroarea la