Specialist achizitii
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte
• Aptitudini de comunicare
• Lucrul in echipa, organizare
• Persoana energica, proactiva, orientata spre rezultat
• Promptitudine si eficienta in rezolvarea sarcinilor de serviciu
• Atitudine pozitiva
• Gandire analitica, intelegere rapida, intelegere a proceselor complexe
Responsabilitati
• Respecta instructiunile de prevenire ṣi protectia muncii
• Primeste necesarele pentru achizitionarea resurselor materiale, avizate si semnate
• Verifica stocurile existente si, in urma analizarii acestora, la nevoie, solicita oferte conform procedurii de lucru
• Realizeaza analiza ofertelor si propune selectarea unui furnizor
• Intocmeste comenzile de aprovizionare si raspunde de respectarea calitatii resurselor comandate, a cantitatilor inscrise, cat şi a termenelor de livrare
• Prezinta comenzile spre aprobare si le transmite la furnizori
• Informeaza superiorul ierarhic in legatura cu situatiile ce apar pe parcursul perioadei de aprovizionare
• Analizeaza si prospecteaza continuu piata pe care isi desfasoara activitatea
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Local Key Account Manager - P&G - Targu Jiu Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la