Reprezentant vanzari echipamente frigotehnice

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    CUNOŞTINŢE NECESARE:

    Cunoştinţe privind realizarea ofertelor
    Cunoştinţe privind tehnici de negociere
    Cunoştinţe privind intretinerea relatiilor cu clientii
    Microsoft Office, diferite aplicatii „mail client”



    APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE:

    Aptitudine generală de învăţare
    Aptitudini de comunicare
    Aptitudini de calcul
    Aptitudinea de a lucra cu documente
    Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
    Abilităţi de negociere




    CERINŢE PENTRU EXERCITARE:

    Spirit organizatoric
    Capacitate de a lucra cu oamenii; rezistenţă mare la stres
    Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
    Onestitate şi confidenţialitate
    Profesionalism


    CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: abilitati de comunicare, gândire strategică, spontaneitate, spirit practic, informarea, ajutorarea şi dezvoltarea altora, sociabilitate, tact, amabilitate, încredere în sine, fluenţă verbală.

    Responsabilitati

    ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:

    prezentarea, promovarea şi vânzarea produselor în conformitate cu standardele şi politicile comerciale ale companiei;
    întocmirea şi remiterea ofertelor, întocmirea documentelor fiscale, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora;
    participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării şi finalizării acestora conform politicii comerciale a firmei


    ATRIBUŢII PRINCIPALE (şi sarcini aferente):

    intocmeste ofertele de vanzare si contyacteaza clientii in vederea dezvoltarii potofoliului .
    stabileşte şi participă la discutiile / întâlnirile cu clienţii in vederea vanzarii de produse si echipamente
    întocmeşte documentele comerciale ( doar uneori ) necesare cum ar fi: oferta, contract, factura proforma, factura fiscal, etc.
    ofera telefonic asistenta clientilor si informatii
    atunci unde este cazul transmite problemele catre departamentele implicate
    daca este cazul realizeaza activitati specifice de logistica
    daca este cazul participa si la alte activităţi specifice departamentului, conform insarcinarilor incredintate de catre Şeful Departamentului


    RESPONSABILITĂŢILE POSTULUI:

    Legat de activităţile specifice, răspunde de:

    răspunde pentru buna desfăşurare a activitătilor de contactare, prezentare, promovare şi vânzare a produselor
    este responsabil de întocmirea documentelor specifice activitătii sale zilnice si de indeplinirea altor sarcini incredintate de sefii ierarhici superiori in legatura cu atributiile postului
    raspunde de respectarea temenelor de execuţie şi a cerinţelor de service pentru sarcinile primite
    răspundede atingerea obiectivelor stabilite.
    Pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de firma


    AUTORITATEA POSTULUI:

    participă la implementarea strategiei de vânzare;
    asistă Şeful Departamentului la întâlniri şi negocieri;
    urmăreşte derularea şi finalizarea contractelor.

    Alte informatii

    CONDITII DE MUNCA: Munca este in impartita intre birou si clienti/deplasari, program normal de lucru este de 8h/zi

    FACILITATI : telefon mobil, laptop, masina

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI, Brasov,

    Vezi job-uri similare (55)