Business Development Director – divizia HoReCa
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
EXPERIENTA SI CUNOSTINTE NECESARE:
• studii superioare economice sau tehnice
• cursuri de pregatire: vanzari, marketing, management
• experienta in vanzari minim 5 ani
• minim 2 ani experienta pe un post asemanator
• cunostinte solide despre: Tehnici de vanzare directa si indirecta, tehnici de negociere , canale de informare media
• experienta in management
• operare PC – MS Office
• limba engleza (citit, scris, vorbit) avansat
• cunoasterea in profunzime a pietei locale
• cunoasterea generala a mediului de afaceri romanesc
• experienta in lucrul cu tehnici si instrumente financiar-contabile; cunostinte in stabilirea si executia bugetelor de vanzari si costuri
• cunoasterea legislatiei in domeniu
• permis de conducere categoria B
ABILITATI SI CARACTERISTICI PERSONALE:
• inteligenta nativa si emotionala de nivel superior
• spirit organizatoric foarte dezvoltat
• capacitate de a evalua si a lua decizii prompte
• capacitate foarte buna de lucru cu oamenii
• aptitudine generala de invatare
• abilitati foarte bune de comunicare
• abilitati foarte bune de negociere
• usurinta, claritate si coerenta in exprimare
• orientare spre profit
• perseverenta, pro-activitate
Responsabilitati
RESPONSABILITATI:
• Concepe, propune si implementeaza planul de afaceri pentru divizia pe care o conduce
• Planifica resursele necesare divizie si monitorizeaza alocarea acestora in cel mai eficient mod
• Propune si implementeaza strategia de abordare a pietei de HoReCa
• Mentine si dezvolta relatiile cu clientii HoReCa
• Negociaza contractele comerciale in numele companiei
• Analizeaza si evalueaza indicatorii economici si de rentabilitate ai diviziei
• Identifica solutii de eficientizare a operatiunilor derulate in cadrul diviziei
• Coordoneaza, motiveaza si evalueaza echipa din subordine
• Aloca sarcini celor din echipa si urmareste finalizarea acestora
• Planifica anual bugetul de venituri si cheltuieli al diviziei si il supune aprobarii superiorului direct
PUTERE DE DECIZIE SI LIMITE DE AUTORITATE:
• Negociaza si semneaza contracte de vanzari directe si distributie
• Stabileste prioritatea executarii sarcinilor pentru subordonati, adopta masuri de eficientizare a activitatii acestora
• Aproba/respinge cererile de concediu pentru subordonati
INDICATORI DE PERFORMANTA PE POST:
• bugetul pe care il gestioneaza
• contractele incheiate de divizia HoReCa
• valoare vanzarilor
• gestionarea echipei din subordine
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Tehnician Service/Mentenanta – HoReCa BUCURESTI, | |
Head of MEP (Manager departament – Instalatii) BUCURESTI, | |
Business Consultant with Requirements Engineering (German) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (149) |
Raporteaza eroarea la