Area Sales Representative in Agribusiness – Constanta
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
CUNOŞTINŢE NECESARE:
- Tehnici de vânzare directă şi indirectă
- Tehnici de negociere
- Canale de informare media
- Management
- Operare PC – MS Office
- Limba engleză (citit, scris, vorbit)
- Cunoaşterea în profunzime a pieţei locale
- Cunoaşterea generală a mediului de afaceri românesc
- Tehnici şi instrumente financiar-contabile
- Cunoaşterea legislaţiei în vigoare în domeniu
NIVEL DE STUDII: medii/superioare
CALIFICARI: vânzări, marketing, management
EXPERIENŢĂ:IN VANZARI: 3-5 ANI
APTITUDINI, ABILITATI ŞI DEPRINDERI NECESARE :
Încredere în sine; Atenţie distributiva; Ascultare activa; Îndemânare; Concentrare; Punctualitate; Capacitatea de a învăța; Spirit de echipă dezvoltat; Capacitatea de a lucra individual; Dispus întotdeauna să-și îmbogățească bagajul de cunoștințe; Capacitate de analizã şi sintezã în valorificarea fondului de informaţii la elaborarea profesinionista a prezentarilor in teren; Operativitate în furnizarea informaţiilor; Spirit cooperant în crearea şi cultivarea relaţiilor de parteneriat; Capacitate buna de relationare interumana, Proactiv, eficient, orientat catre rezultate si eficientizarea muncii.
CERINTE PENTRU EXERCITARE:
- Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele in domeniul vanzarilor la nivel national si / sau international pentru produsele / serviciile firmei;
- Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
- Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
- Discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
- Capacitate de a lucra in echipa;
- Dorinta de dezvoltare a subordonatilor si capacitate de delegare;
- Corectitudine si loialitate fata de firma, flexibilitate;
- Rezistenta la efort si stres;
- Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual.
- Inteligenţă de nivel superior
- Spirit organizatoric
- Echilibru emoţional
- Capacitate de a evalua şi a lua decizii prompte
- Capacitate de a lucra cu oamenii
- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare
- Punctualitate
- Capacitatea si implicarea necesara pentru intocmirea rapoartelor
Responsabilitati
Reprezentant de vanzari
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Agribusiness - Sucursala Ferdinand Constanta Constanta, Mangalia, Navodari, | |
Area Sales Supervisor - Constanta Constanta, | |
Reprezentant vânzări CONSTANTA – inputuri agricole Constanta, Mangalia, Medgidia, | |
Vezi job-uri similare (53) |
Raporteaza eroarea la