Inginer constructii – supervizare santier si ofertare
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Cerințe:
Studii superioare în domeniul construcțiilor sau o disciplină similară;
Experiență anterioară în coordonarea proiectelor de construcții și a procesului de achiziții publice;
Cunoștințe solide de norme și reglementări din domeniul construcțiilor;
Cunoașterea softurilor specifice domeniului;
Abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă;
Capacitatea de a rezolva problemele în mod eficient și creativ;
Atenție la detalii și orientare către rezultate de calitate.
Disponibilitate pentru deplasari – 25% din activitate.
Responsabilitati
Responsabilitati:
Coordonarea și supravegherea proiectelor de construcții;
Achiziții publice:
Coordonarea procesului de achiziții publice, respectând reglementările și asigurând eficiența ︁în selecția furnizorilor;
Ofertare:
Elaborarea ofertelor competitive pentru proiecte de construcții, cu abilități de negociere și cunoștințe solide în domeniu;
Elaborarea devizelor lucrărilor:
Calcularea și întocmirea devizelor pentru proiecte, asigurând o estimare precisă a costurilor.
Urmărirea execuției lucrărilor:
Monitorizarea activităților pe șantier, asigurând calitatea și respectarea termenelor.
Întocmirea situațiilor de plată:
Gestionați documentația financiară și asigurați corectitudinea plăților.
Asigurarea respectării termenelor și a bugetelor stabilite;
Colaborarea strânsă cu subcontractanții, autoritățile și cu echipele implicate;
Identificarea și soluționarea eficientă a problemelor apărute;
Asigurarea conformității lucrărilor executate cu standardele de calitate impuse.
Alte informatii
Locatie: București, zona centrală
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inginer ofertare/decontare constructii/instalatii BUCURESTI, | |
Inginer Ofertare HVAC BUCURESTI, | |
Inginer proiectant constructii BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (64) |
Raporteaza eroarea la