Sales Assistant - Tobacco - București
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 11.12.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
Obiectivul principal:
Procesarea comenzilor end-to-end, gestionarea bazei de date a clienților și suport în rezolvarea problemele acestora.
Responsabilități:
- Primește și introduce comenzile în sistemul SAP și verifică disponibilitatea produselor.
- Verifică soldurile restante ale clienților.
- Definește condițiile pentru clienți, conform politicii interne.
- Rezolvă proactiv problemele și reclamațiile clienților, precum și cele legate de vânzări.
- Colaborează cu departamentele de vânzări, supply, depozit și alte departamente și/sau divizii.
- Arhivează și menține documentația în ordine, respectând procedurile interne.
- Gestionează și actualizează baza de date a clienților.
- Pregătește rapoarte săptămânale privind vânzările.
- Oferă suport managerilor în sarcinile operaționale, asigurându-se că activitatea echipei de vânzări se desfășoară fluent.
Cerințe:
- Studii medii absolvite (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);
- Cunoștințe de Microsoft Excel la nivel mediu;
- Excelente abilități dе planificare și organizare;
- Bune abilități dе comunicare și lucru în echipă;
- Grad ridicat dе flexibilitate și adaptabilitate;
- Experiență anterioară în logistică sau activități ce țin dе gestionarea fluxului dе mărfuri - reprezintă avantaj;
- Experiență în proiecte ce au presupus acțiuni dе forecast și ordering - reprezintă avantaj.
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Inside Sales Representative with German (Hybrid) Hybrid | |
Merchandiser București - Ilfov BUCURESTI, | |
Sales Representative - București BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (153) |
Raporteaza eroarea la