Team Leader -- Corporate Recovery

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Juridic
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.12.2024
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    1.Studii superioare, de preferat juridice sau economice;
    2.Minim 5 ani experiență în domeniul recuperarii creditelor PF/Corporate, analiză de risc sau administrare/analiză credite persoane fizice sau juridice;
    3.Minim 2 ani experiență într-o poziție de coordonare sau management;
    4.Cunoașterea legislației în domeniul recuperării creanțelor, respectiv domeniul financiar – bancar;
    5.Limba engleză - nivel avansat;
    6.Cunoștințe solide de operare PC și pachetului MS Office;
    7.Abilități analitice și capacitatea de a lua decizii strategice;
    8.Atenție la detalii și bune abilități de organizare și prioritizare a sarcinilor de lucru;
    9.Orientare spre performanță;
    10.Abilități excelente de comunicar

    Responsabilitati

    1. Coordonează activitatea echipei și stabilește prioritățile, în vederea realizării target-uilor alocate;
    2. Revizuiește strategiile de recuperare porpuse de Case Manageri, în vederea inițierii soluțiilor optime/transparente și veridice aferente fiecărui dosar;
    3. Se asigură că activitatea din subordine respectă atât cadrul legal, cât și pe cel procedural intern, contractele de servisare specifice portofoliului și asigură transparența și corectitudinea efectuării proceselor, a datelor introduse în sisteme și a documentațiilor/aplicațiilor corespondenței;
    4. Răspunde de evaluarea riscurilor aferente activității alocate din zona și adresarea lor de îndată ce sunt identificate (evitarea cazurilor de perimare, prescriere, pierderea drepturilor asupra colateralelor, vânzare colaterale la prețuri derizorii/fără aprobare prealabilă, nerespectare termene din proceduri etc.)
    5. Verifică și confirmă, înainte de a transmite spre aprobare, toate solicitările de plăți aferente dosarelor, inițiate de către Case Manageri (oportunitatea și cuntumul plăților, pentru evitarea de plăți ce nu sunt necesare sau sunt deja efectuate)
    6. Se asigură că întregul portofoliu ce permite valorificarea, este marketat adecvat, prin toate mijloacele specifice, de îndată ce devine vandabil;
    7. Asigură comunicarea și negocierile (după caz) cu debitorii și partenerii externi (executori, lichidatori, administratori judiciari, evaluatori, brokeri, notari, avocați) în scopul îndeplinirii activității
    8. Organizează ședințe periodice cu echipa din subordine pentru monitorizări rezultate, stabilire priorități, analiză cazuri;
    9. Contribuie la elaborarea procedurilor în baza cărora se desfășoară activitatea echipei
    10. Verifică și aprobă oportunitatea deplasărilor Case Managerilor din echipă
    11. Furnizează date solicitate pentru întocmirea rapoartelor specifice (de estimări, asigurări)
    12. Ține evidența Managerului conform procedurilor interne, pentru fiecare Case Manager și adresează cazurile cazurile de performanță slabă în vederea remedierii.
    13. Execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în limita respectării termenului legal, precum și orice alte activități care decurg din sau în legătură cu atribuțiile sale.

    Alte informatii

    ”Asset Portfolio Servicing Romania S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal in scopul procesului de selectie si recrutare in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), iar informarea dvs. se realizeaza in baza art. 12, art. 13 si art. 14 din regulamentul anterior mentionat si este disponibila pe site-ul APS Romania.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (59)