Ananlist Servicii Client
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.
Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.
Cerinte
Despre noi:
Suntem parte dintr-un grup de renume si cautam colegi ambitiosi care isi doresc stabilitate si oportunitati de crestere. Rolul face parte din Departamentul Productie si Asigurari, un mediu profesional si colaborativ.
Ce cautam:
• Experienta in leasing auto sau in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
• Abilitati de organizare, atentie la detalii si spirit de echipa;
• Dorinta de a construi o cariera pe termen lung intr-un mediu dinamic.
Responsabilitati
• Gestionarea relatiei cu reteaua de vanzari auto (dealership-uri);
• Preluarea si procesarea cererilor de finantare pentru credit si leasing auto;
• Emiterea contractelor de leasing si credit;
• Pregatirea documentatiei necesare pentru inmatricularea vehiculelor finantate;
• Gestionarea platilor si asigurarea unei atentii sporite in procesele automatizate.
Alte informatii
Beneficii:
o Tichete de masa;
o Asigurare medicala privata;
o Prima de performanta colectiva;
o Subventie de vacanta.
Program de lucru: Luni-Vineri, flexibil (08:30-09:30 / 17:00-18:00), 1 zi/saptamana telemunca.
Tip contract: Perioada determinata (1 an), cu posibilitate de prelungire
Oportunitati de dezvoltare
Daca esti o persoana dinamica si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa de profesionisti, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
Locul tau este alaturi de noi!
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Partener Clienti Aplica fara CV | |
Contact Center Officer - Remote Remote | |
Consultant Financiar Hybrid | |
Vezi job-uri similare (28) |
Raporteaza eroarea la