Manager Clientela Companii Mici - Targu Mures/Reghin
Angajator: | BRD - Groupe Société Générale |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.
Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
- jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
- inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
- adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
- profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.
Pe scurt:
- 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
- 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.
Cerinte
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice
Ai studii superioare finalizate
Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare
Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare
Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite
Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic
Dovedesti initiativa si spirit de echipa
Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii
Esti orientat spre rezultate
Detii carnet categorie B – reprezinta un avantaj
Vei urma un curs pentru a obtine certificarea obligatorie MIFID
Responsabilitati
Responsabilitatile tale vor fi sa:
Dezvolti direct relatiile comerciale cu un anumit segment de clienti (persoane fizice sau persoane juridice) si extinzi portofoliul existent
Mentii relatiile cu clientii pe care ii ai in portofoliu
Vinzi produsele si serviciile bancii, urmarind indeplinirea obiectivelor personale comerciale
Pregatesti si analizezi dosarele de credit
Acorzi credite si urmaresti calitatea portofoliului de credite acordate
Contactezi clientii din portofoliu care inregistreaza debite
Urmaresti cresterea rulajelor conturilor pentru clientii existenti, prin propunerea de noi produse si servicii personalizate pe tip de client Supraveghezi riscurile si optimizezi rentabilitatea relatiilor pentru clientii din portofoliul alocat
Actualizezi fisele clientilor
Redactezi rapoarte de activitate
Urmaresti evolutia soldurilor si operatiunile clientilor importanti
Alte informatii
Te bucuri de:
Un mediu de lucru multinational si multicultural cu oportunitati de dezvoltare
Colaborare intr-un mediu profesionist, cu o echipa de specialisti si manageri care asigura mentorat
Pachet de beneficii competitiv: tichete de masa in valoare de 40 de lei, prima anuala de un salariu de baza, bonus de performanta, prime de sarbatori, conditii bancare preferentiale, contributie la pilonul 3 de pensii, programe de dezvoltare profesionala si personala, abonament medical in sistemul privat de sanatate, discounturi la diversi parteneri si multe altele.
BRD se angajeaza sa promoveze diversitatea, echitatea si incluziunea. Suntem mandri sa oferim un mediu de lucru unde diversitatea de medii, culturi, idei si experiente stimuleaza inovatia si creativitatea.
Indiferent de identitate, candidatura si competentele tale vor fi analizate in mod obiectiv si echitabil. BRD este un angajator cu sanse egale, oferind oportunitati de cariera candidatilor si angajatilor, indiferent de gen, varsta, orientare sexuala, dizabilitati, religie, sau orice alta caracteristica individuala.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Al 13-lea salariu
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare de viata
- Pensie privata
- Training-uri
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Retail Relationship Manager (Agentia Targu Mures) Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la