Consultant tehnic implementare ERP

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • IT Software
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.12.2024
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Studii superioare de preferinta în domeniul economic

    – Cunoştinţe avansate operare PC si sisteme software de gestiune

    – Cunoasterea prealabila aplicatiei SoftOne este un atu

    – Capacitate de analiză și sinteză

    – Atenție la detalii și atenție distributivă

    – Abilități de lucru atât individual cât și în echipă

    – Permis de conducere cat. B

    – Cunostinte legate de declaratii fiscale, rapoarte contabile

    – Seriozitate si perseverenta

    – Abilitati de comunicare cu clientii si potentialii clienti ai companiei

    – Capacitatea de a intelege cerintele de business si de a oferi solutii de calitate si in timp util

    – Abilitati organizatorice, capacitate de invatare ridicata

    – Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu-avansat, scris/vorbit.

    Responsabilitati

    Configurarea si implementarea unui sistem software de gestiune a resurselor unei intreprinderi de tip ERP
    Intelegerea nevoilor clientilor potentiali ai companiei pentru sistemul de tip ERP si configurarea sistemului ERP conform specificatiilor oferite de catre clienti
    Participarea impreuna cu consultantul de vanzari la intalniri de prezentare pentru solutia de tip ERP
    Deplasari la clienti existenti sau potentiali
    Intocmirea de manuale de utilizare in format electronic
    Instruirea angajatilor ce vor utiliza sistemul ERP.

    Alte informatii

    Beneficii:
    – Un pachet salarial atractiv

    – Asigurare privata de sanatate

    – Tichete de masa

    – Un mediu de lucru placut

    – Posibilitate de dezvoltare in cadrul companiei

    – Traininguri interne periodice

    – Oportunitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si mereu energica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (249)