Specialist Logistica si Service
Angajator: | Ioana Iordache HR Consultant |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.12.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Hi, I'm Ioana, Human Resources Consultant.
With an experience of 5 years in HR, I decided to work on my own. If you are looking for consulting in the recruitment area, let's talk.
Cerinte
• Studii superioare în domenii precum logistică, transporturi, inginerie sau similar.
• Experiență minim 2 ani într-un rol similar.
• Cunoștințe solide în gestionarea logisticii și coordonarea serviciilor post-vânzare.
• Competențe excelente de organizare și gestionare a timpului.
• Abilități de comunicare și lucru în echipă.
• Cunoștințe licitatii SEAP
• Experiență practică în logistică și service.
• Abilități analitice pentru gestionarea datelor și indicatorilor de performanță.
• Cunoștințe tehnice despre produsele gestionate (avantaj).
Responsabilitati
• Gestionarea activităților de logistică, incluzând transportul și depozitarea produselor.
• Optimizarea fluxului logistic pentru reducerea costurilor și îmbunătățirea eficienței.
• Gestionarea relațiilor cu furnizorii și partenerii de transport.
• Mentinerea relatiilor cu autoritatea vamala, comisionar vamal. ( pregatire documente vama )
• Primirea, vamuirea coletelor de la funizori
• Pregatirea si Trimiterea coletelor catre clientii finali.
• Mentinerea relatiilor cu furnizorii si cu clientii, informarea acestora cu privire la preluare utilaje, comanda piese, livrare utilaje, livrare piese.
• Oferte tehnico-financiare de emis.
• Fise tehnice de prelucrat.
• Licitatii: completarea si trimiterea documentelor pentru licitatii.
• Coordonarea echipelor de service pentru asigurarea unui timp de răspuns rapid și soluții eficiente.
• Supravegherea proceselor de mentenanță și reparații ale echipamentelor.
• Instiintarea clientilor pentru efectuarea reviziilor periodice.
• Monitorizarea stocurilor și actualizarea inventarelor în sistemul intern.
• Coordonarea echipei de service în funcție de prioritățile clienților.
• Urmărirea termenelor de reparație și raportarea periodică către management.
• Colaborarea cu departamentele interne (achiziții, vânzări, management) pentru rezolvarea problemelor operaționale.
• Gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii în ceea ce privește cerințele logistice și tehnice.
• Utilizare avansată a instrumentelor MS Office (Excel, Word).
Alte informatii
Beneficii:
• Pachet salarial competitiv.
• Mediu de lucru dinamic și profesionist.
• Oportunități de dezvoltare profesională.
• Bonusuri de performanță.
• Decont transport.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Quality Specialist Aplica fara CV | |
Customer Service Officer Turkish language BUCURESTI, | |
Senior Buyer - Gas Services BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (80) |
Raporteaza eroarea la