Front Desk Officer M
Angajator: | Recruitment Partner |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.01.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Recruitment Partner este agenția de recrutare care te ajută să-ți găsești jobul potrivit. Suntem dedicați să facem procesul de căutare a unui loc de muncă simplu și plăcut pentru tine.
Cerinte
Abilități excelente de comunicare: Capacitatea de a interacționa eficient cu clienții, fie personal, fie telefonic, într-un mod politicos și profesionist.
Organizare și atenție la detalii: Gestionarea eficientă a programărilor, documentelor și solicitărilor clienților.
Atitudine pozitivă și amabilă: Oferirea unui serviciu excelent clienților, menținând o atmosferă prietenoasă și primitoare.
Abilități de rezolvare a problemelor: Capacitatea de a face față diverselor situații neprevăzute și de a găsi soluții rapide și eficiente.
Cunoștințe de operare a calculatorului: Familiaritate cu software-ul de gestionare a rezervărilor și a comunicațiilor.
Experiență anterioară pe un post similar, MINIM 6 LUNI
Responsabilitati
Primirea și îndrumarea vizitatorilor: Oferirea unui prim contact profesionist și prietenos pentru toți clienții sau vizitatorii, asigurându-te că sunt direcționați către persoanele sau departamentele corespunzătoare.
Gestionarea apelurilor telefonice și a corespondenței: Răspuns la telefoane, redirecționarea apelurilor și gestionarea e-mailurilor sau mesajelor, asigurându-te că toate cerințele sunt adresate prompt.
Programarea și gestionarea întâlnirilor: Organizarea întâlnirilor, rezervarea sălilor de conferințe și actualizarea programului zilnic.
Întocmirea documentelor administrative: Gestionarea documentelor interne, înregistrarea corespondenței și completarea formalităților administrative.
Rezolvarea solicitărilor clienților: Oferirea de informații despre servicii, facilități sau alte aspecte legate de activitatea companiei, gestionând întrebările și problemele într-un mod eficient și amabil.
Alte informatii
Locatie: sector 5
Program: L-V, 9-18
Beneficii:
-Salariu 3500 primele 3 luni, 4000 incepand cu luna a 4-a
-Masa asigurata
-Asigurare de sanatate
-Mediu profoesionist
Salariu
3500 - 4000 RON
Beneficii
- Abonament medical
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Front desk officer Aplica fara CV | |
Frontdesk Officer BUCURESTI, | |
Front desk Officer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (24) |
Raporteaza eroarea la