Contabil, Bucuresti

Angajator: Lugera & Makler
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.01.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot:
    also good-looking!...

    This is in a nutshell the Lugera team in Romania.

    A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally!

    We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us.
    We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we accomplished... why? ...because we are caring people, driven by the power of
    “WE CAN DO IT!”

    And you know what? We continue this way! And Lugera Republic is whatever republic should be: smiles on every face, glamour on every "street", laughter and success in every "building"!

    Everyone who applies for a Lugera job is officially a citizen of our republic!

    Cerinte

    Studii superioare economice;
    Experinta: minimum 1 an in departamentul de contabilitate;
    Buna cunoastere a legislatiei contabile si fiscale;
    Cunostinte foarte bune Microsoft Office, SAP - avantaj;
    Limba engleza la nivel mediu.

    Responsabilitati

    Realizarea inregistrarilor contabile;
    Mentinerea evidentei contabile pentru stocuri, relatii cu tertii, trezorerie, venituri si cheltuieli;
    Operarea zilnica a facturilor primite de la furnizori si a deconturilor;
    Incadrarea corecta a documentelor contabilizate pe venituri si cheltuieli;
    Analizarea contabila/fiscala a documentelor justificative si aplicarea legislatiei in vigoare;
    Operarea incasarilor si platilor in numerar conform registrului de casa;
    Mentinerea unei legaturi permanente cu celelalte departamente pentru optimizarea fluxului de informatii;
    Asigurarea existentei documentelor justificative adecvate pentru tranzactiile inregistrate in contabilitate;
    Monitorizarea incheierii contractelor sau a altor documente necesare tranzactiilor cu partenerii de afaceri;
    Urmarirea soldurilor furnizorilor solicitand si raspunzand la confirmarile de sold cel putin semestrial;
    Asigurarea suportului necesar pentru inchiderea de luna si de an;
    Asigurarea suportului necesar la efectuarea auditului anual si a altor controale interne sau externe;
    Participarea la imbunatatirea procedurilor si fluxurilor interne pentru o permanenta optimizare a acestora si pentru a fi in concordanta cu cerintele interne sau legale aplicabile;
    Indeplinirea altor sarcini alocate de catre Managerul direct sub indrumarea si coordonarea acestuia
    Realizarea indicatorilor lunari.

    Alte informatii

    PR/024692

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Decontarea transportului
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (7)