Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Area Sales Manager 4500 - 6500 RON NET / luna |
![]() | Project Manager BUCURESTI, |
![]() | Business Development Manager – Lighting Profesional (Cluj/Bucuresti) Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (25) |
Asistent manager - Director Executiv
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile HOSPICE Casa Sperantei active.Vezi toate job-urile Asistent manager - Director Executiv active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | HOSPICE Casa Sperantei |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.02.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
HOSPICE Casa Sperantei este o organizatie non-profit infiintata in 1992, care a introdus conceptul de ingrijire paliativa in Romania. Cu o activitate de peste 30 de ani, HOSPICE este liderul national in domeniul ingrijirii paliative, oferind servicii gratuite si integrate pentru pacientii cu boli incurabile si limitatoare de viata si familiile acestora. Misiunea noastra este sa imbunatatim calitatea vietii pacientilor, oferindu-le ingrijire medicala, sprijin social, consiliere psiho-emotionala si spirituala.
In prezent, HOSPICE Casa Sperantei are centre de ingrijire in Brasov si Bucuresti, echipe mobile in Fagaras si Zarnesti, precum si un centru socio-medical la Adunatii Copaceni destinat exclusiv copiilor pacienti si familiilor acestora. In cei 32 de ani de activitate, am adus alinare si speranta pentru aproape 50.000 de pacienti.
Viziunea noastra este ca toti pacientii din Romania sa beneficieze de servicii adecvate de ingrijire paliativa, traind cu demnitate si alaturi de cei dragi, in fata celor mai mari greutati. In fiecare zi, punem in practica aceasta viziune cu ajutorul unui colectiv dedicat, care isi aduce aportul nu doar in ingrijirea pacientului, dar si in educatia si informarea profesionistilor din domeniu.
Alatura-te echipei HOSPICE Casa Sperantei si fa parte dintr-o organizatie care schimba vieti, oferind speranta si compasiune neconditionata celor care au nevoie de noi.
Cerinte
- studii superioare
- experienta minim 2 ani
- foarte bune abilitati de comunicare
- capacitate de organizare si planificare
- capacitate de a respecta termene
- spirit de observatie si atentie sporita la detalii
- gandire analitica
- persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres
- seriozitate si confidentialitate
- cunostinte bune operare PC MSOffice (Word, Excel, navigare internet, Outlook)
- cunostinte limba engleza scris/vorbit
Responsabilitati
- indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv;
- preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util.
- redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor; oferirea de sprijin in organizarea sedintelor si redactarea proceselor verbale;
- pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor responsabile, a intalnirilor (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri etc.);
- faciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna
- organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
- participarea la evenimente educationale, in concordanta cu abilitatile si cunostintele dobandite;
- facilitarea si organizarea relatiei cu partenerii externi implicati in colaborari in domeniul serviciilor pentru pacienti si familii.
- organizarea sedintelor de Consiliu Director, intocmirea minutelor si diseminarea informatiei;
- oferirea suportului permanent Directorului Executiv si membrilor Consiliului Director.
Alte informatii
Beneficii:
- 24 zile de concediu de odihna, anual;
- 1 zi libera de Ziua Mondiala a Sanatatii;
- 1 zi libera aferenta zilei de nastere
- tichete de masa in valoare de 40 lei/zi;
- abonament medical la Regina Maria, valabil dupa incheierea perioadei de proba de 90 zile calendaristice
- asigurare deces si asigurare afectiuni grave la NN asigurari, valabila dupa incheierea perioadei de proba de 90 zile calendaristice
Raporteaza eroarea la