
Diplomă de licență și practică plătită într-o companie de top încă din timpul facultății
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent Manager
Aplica fara CV
|
![]() |
Treasury & Credit Manager
BUCURESTI, |
![]() |
Asistent Servicii Clienti - Centru Educational
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 21 ) |
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Madlim Consult active.Vezi toate job-urile Asistent manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Madlim Consult |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08-07-2025 |
Remote work: | On-site |
Activăm în domeniul consultanței pentru accesarea de fonduri nerambursabile și avem în portofoliu proiecte în domenii multiple.
Căutăm o persoană organizată, proactivă căreia îi place să învețe lucruri noi. Dacă te regăsești, te așteptăm în echipa noastră de consultanți.
Studii superioare (de preferat în domenii precum: economie, administrație).
Cunoștințe medii/avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Limba engleză (scris și vorbit) la nivel mediu/avansat.
Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului.
Comunicare eficientă și clară, atât în scris, cât și verbal.
Atenție la detalii și capacitate de prioritizare.
Atitudine proactivă și spirit de inițiativă.
Permis auto.
Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare pentru întâlniri sau proiecte.
Coordonarea corespondenței interne și externe: e-mailuri, apeluri telefonice, mesaje, colete.
Gestionarea relației cu furnizorii companiei.
Menținerea și actualizarea bazelor de date și a arhivei companiei.
Organizarea arhivei electronice și fizice pentru documentele companiei.
Suport în organizarea de evenimente, ședințe sau proiecte speciale.
Comunicarea eficientă cu echipele și partenerii pentru rezolvarea diverselor solicitări.
Asigurarea respectării termenelor limită pentru proiectele alocate.
Gestionarea fluxului de informații între management și alte departamente.