Economist Senior

Employer: Temps
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: peste 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 20.01.2025
    Remote work: On-site

    Short company description

    Temps is the leading company providing integrated HR services and workforce solutions for white collars professionals. Founded in 2011 as part of an IT group, historically we build our core expertise for the IT&C sector. Temps capitalized the market knowledge and expended its expertise to expanding industry sectors. The company has been growing out of passion for an outstanding performance for both candidates and clients. We continuously invest in technology and process digitalization as key components for a flexible and effective service.

    What differentiates us is what makes us stronger as a team. Values are what keeps us together and define us In our efforts to achieve goals, honor commitment and create a great service experience.

    Find your next career opportunity in our list of open positions. If you’re an experienced professional, that’s wonderful. If not, that’s still ok, as long as you have enthusiasm and drive. For us, it’s not about years, it’s about attitude.

    Requirements

    Candidatul Ideal
    - studii superioare economice finalizate;
    - cunoștințe foarte bune de contabilitate financiară și de gestiune;
    - cunoștințe foarte bune de ️︅︋︋︂︋︌︁︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎fiscalitate;
    - experiență în domeniu minim 5 ani;
    - foarte bune abilități de operare pc: excel, word, outlook;
    - persoană organizată, capacitate de concentrare, lucru în condiții de stres;
    - abilități de comunicare și lucru în echipă.

    Responsibilities


    Descrierea jobului
    - Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente serviciilor, achizițiilor de materii prime și materiale;
    - Evidența și înregistrarea contabilă a cheltuielilor în avans;
    - Verificarea, inclusiv participarea la inventarierea periodică, a stocurilor de materii prime și materiale;
    - Evidența și înregistrarea contabilă a mijloacelor fixe;
    - Evidența și înregistrarea contabilă a operațiunilor de leasing;
    - Întocmirea diverselor operațiuni contabile;
    - Pregătirea documentelor pentru auditul financiar-contabil;
    - Întocmirea diverselor reconcilieri de solduri;
    - Operațiuni de trezorerie: verificarea documentelor de încasare și plată conform registrului de casă și rapoartelor interne.
    - Jobul este full time, cu prezenta la birou, fara posibilitate de WFH

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (74)