Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Accountant
Angajator: | Accace Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
CE OFERIM?
O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.
Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.
DE CE SUNTEM DIFERITI?
Solutii eficiente conduse de inovatie.
Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.
Cerinte
- Studii universitare în economie sau contabilitate
- Experiență minimă de 3 ani în domeniul contabilității
- Cunoașterea standardelor internaționale de contabilitate și a raportării financiare
- Abilități analitice și de rezolvare a problemelor
- Experiență cu sisteme ERP (Microsoft Dynamics Business Central constituie un avantaj)
- Cunostinte avansate de limba engleza (scris si vorbit)
- Competente avansate in MS Office, in special Excel
Responsabilitati
- Gestionarea activităților de contabilitate internă pentru cele patru entități locale
- Monitorizarea și analiza conturilor de bilanț, cu accent pe conturile (401, 411, 451, 455, 461, 462, 471, 472, 512, 542)
- Gestionarea facturilor intercompany (calcul și procesare în ERP)
- Calcularea și procesarea în ERP a înregistrărilor în contabilitatea generală pentru provizioane și cheltuieli în avans (ex.: comisioane, onorarii profesionale, datorii neîncasate)
- Asigurarea conformității soldurilor lunare cu RO GAP și politicile interne
- Procesarea plăților atunci când este necesar
- Gestionarea cerințelor fiscale, contabile și de conformitate
- Pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale; reconcilierea cu autoritățile fiscale (comunicare digitală)
- Sprijinirea auditului intern și extern
- Participarea la pregătirea impozitului pe profit (CIT), a situațiilor financiare și a rapoartelor statistice, asigurând corectitudinea datelor și oferind explicații
- Efectuarea inventarului anual și revizuirea registrului mijloacelor fixe
- Colaborarea cu Managerii de Proiect pentru a soluționa soldurile restante și trimiterea de notificări (cu suportul Office)
- Pregătirea închiderilor de an și înregistrarea operațiunilor de închidere
Alte informatii
Ce iti oferim:
- Tichete de masa
- Abonament medical la o clinica privata cu renume
- Locatie centrala si flexibilitatea programului de munca
- Home office
- Concediu de studiu platit
- Zile extra de concediu de odihna
- Curs de engleza, traininguri interne, sustinere financiara pentru diverse traininguri/conferinte externe
- Ceai, cafea si fructe la birou
- Abonament Bookster
- Sansa de a te dezvolta si de a lucra alaturi de colegi prietenosi, cu un puternic background profesional
- Organizam diverse evenimente interactive care ajuta la destinderea atmosferei si la intarirea spiritului de echipa. Urmareste pagina noastra de Facebook – Accace Careers Romania – si fii parte din #accacelife!
Probleme tehnice? Raporteaza eroarea la
suport
Beneficii
- Program de lucru flexibil
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Senior Record to Report Accountant in GCC Bucharest Aplica fara CV |
![]() | Technical Accountant in GCC Bucharest Aplica fara CV |
![]() | Senior Record to Report Accountant in GCC Bucharest Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (31) |
Raporteaza eroarea la