Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Aplica fara CV
BUCURESTI, Otopeni, Stefanestii de Jos,

Aplica fara CV
4200 - 5200 RON NET / luna
BUCURESTI, Ilfov,

Aplica fara CV
4700 - 7000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Vezi job-uri similare (73)

Asistent Comercial / Asistent vânzări

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile DGH Log& Sped active.


Vezi toate job-urile Asistent Comercial / Asistent vânzări active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: DGH Log& Sped
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.02.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    DGH Log & Sped este una din cele mai importante case de expeditii din Romania, cu o vechime si o recunoastere de peste 10 ani pe piata autohnona.

    Specializarea DGH Log & Sped este in transporturile rutiere interne si internationale de marfuri generale, preponderent cu autocamioane de 20 de tone, iar practic, pot asigura orice serviciu de transport rutier: transporturi cu temperatura controlata, transporturi de marfuri periculoase (ADR), transporturi agabaritice, transporturi cu cisterne, transporturi de containere si altele.

    Cerinte

    Căutăm un Asistent Comercial / Asistent vânzări dinamic, proactiv și motivat pentru a se alătura echipei noastre de profesioniști în domeniul transporturilor. Dacă ești o persoană organizată, cu bune abilități de comunicare, orientată către soluții și rezultate, ai minim 1 an experiență în activități backoffice de vânzare sau call center, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    - Asistarea departamentului comercial în activitățile de zi cu zi
    - Menținerea unei legături permanente cu coordonatorii de transport în scopul consultării reciproce privind tendințele pieței de transport și aspecte legate de prestarea serviciilor pentru clienții din portofoliu
    - Prospectarea continuă a pieței în scopul identificării de noi oportunități de vânzare a serviciilor companiei (online și telefonic)
    - Participarea la întâlniri și la evenimentele de profil la care este reprezentată compania DGH
    - Comunicarea eficientă cu clienții și partenerii de afaceri
    - Identificarea persoanelor cheie din organizațiile prospecților și ale datelor de contact ale acestora
    - Verificarea acurateții datelor din bazele de date ale companiei (telefonic și online);
    - Monitorizarea și actualizarea periodică a bazelor de date din CRM - persoane de contact, date de contact
    - Tehnoredactarea prezentărilor și ofertelor comerciale negociate de către Managerul de vânzări
    - Trimiterea de prezentări ale companiei / oferte comerciale generale către leaduri
    - Pregătirea dosarelor pentru licitațiile comerciale
    - Urmărirea și buna gestionare a dosarelor comerciale (contract, anexe, facturi)
    - Oferirea de suport logistic în campaniile de Marketing pentru clienți
    - Soluționarea amiabilă a eventualelor problemele apărute cu clienți

    Alte informatii

    Informații relevante despre acest rol:
    - Postul se subordonează directorului general al companiei și managerului de vânzări
    - Activitatea de desfășoară onsite, la sediul din Splaiul Unirii Nr.16, Muntenia Business Center (zona pasaj Mărășești)
    - Program de lucru: de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00 cu o oră pauză de masă inclusă

    Ce oferim:
    - Oportunitatea de a te dezvolta profesional într-un mediu dinamic
    - Training și suport pentru a-ți îmbunătăți competențele profesionale
    - Pachet salarial motivant și beneficii atractive (tichete de masă, bonusuri vânzări, prime de sărbători, asigurare medicală privată)
    - Ambianță de lucru plăcută (colegi prietenoși și veseli, sală de relaxare, sală de mese, terasă cu zonă de relaxare)

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Plata / compensare ore suplimentare
    • Zile libere suplimentare
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Fun / Relax Area
    • Tichete de masa
    • Tichete cadou