Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Master Data Specialist with Bulgarian Hybrid |
![]() | Junior Specialist Accounting & Finance with Italian Aplica fara CV |
![]() | Junior Learning & Development Support Specialist BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (125) |
Junior HR Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Junior HR Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.02.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
Cerinte
Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și dornică de a-ți construi o carieră în domeniul resurselor umane, te așteptăm să aplici pentru poziția de Junior HR Specialist și haide să ne cunoaștem!
Despre tine:
Ești student/ă, poate ai mai avut vreun internship în domeniu și ai dorința de a învăța și de a te dezvolta în domeniul resurselor umane;
Ești confortabil/ă sa lucrezi cu documente, cu proceduri, iar totul pentru a sprijini resursa umană din companie. Asta înseamnă că vei fi în strânsă legătură cu colegii tăi, ajută mult sa fii o persoană friendly :)
Ai abilități excelente de organizare și atenție la detalii;
Poți lucra la fel de bine în echipă, dar și pe cont propriu;
Ai cunoștințe bune în utilizarea programelor Microsoft Office (Excel, Word).
Responsabilitati
Verificarea pachetelor turistice și pregătirea lor pentru plată;
Întocmirea și transmiterea adeverințelor medicale;
Pregătirea certificatelor medicale și introducerea lor în sistemul Charisma;
Completarea certificatelor medicale pentru depunerea la Casa de Pensii;
Crearea condicilor de prezență;
Administrarea pontajelor online, inclusiv completarea acestora pentru echipa de HR și expați, pe baza condicilor de prezență;
Întocmirea dosarelor de personal și completarea lor conform regulilor Beneficiarului;
Pregătirea documentelor de încetare a contractelor de muncă, inclusiv decizii de încetare, note de lichidare și adeverințe de vechime (adeverințe pentru stagiu/șomaj, după caz), și inclusiv pentru cei disponibilizați.
Raporteaza eroarea la