HR Services Administrator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile HR Services Administrator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult este, incepand cu iunie 2019, parte din SGB Humangest Holding, un grup italian de companii care ofera servicii de consultanta specializata in domeniul selectiei, formarii si managementului resurselor umane. IHM Total Consult a fost fondata in 2004 si se afla acum printre primii 5 jucatori din domeniul resurselor umane pe piata din Romania, avand in vedere cifra de afaceri.
    Toate aplicatiile si datele sunt considerate confidentiale.

    Compania noastra este ferm angajata in promovarea unui mediu de lucru si a unei comunitati incluzive, respectuoase si libere de orice forma de discriminare. Nu toleram discriminarea de niciun fel, inclusiv, dar fara a se limita la, discriminarea pe baza genului, rasei, culorii, religiei, orientarii sexuale, nationalitatii, handicapului sau a oricarei alte caracteristici personale.
    Toate deciziile referitoare la angajare, promovare, formare profesionala, compensare si alte aspecte ale angajarii sunt luate fara a tine cont de aceste caracteristici. Ne angajam sa asiguram egalitatea de sanse pentru toti candidatii, angajatii si colaboratorii nostri si sa promovam diversitatea si incluziunea in toate aspectele activitatii noastre.
    Valorile noastre fundamentale sunt respectul, egalitatea si demnitatea pentru toti indivizii. Ne straduim constant sa mentinem un mediu sigur si primitor pentru toti membrii comunitatii noastre.

    Cerinte

    Requirements:
    • Bachelor’s degree from an accredited university or college.
    • Previous experience in an administrative or HR support role is a plus.
    • Proficiency in English.
    • Basic level of French.
    • High attention to detail and analytical skills.
    • Excellent communication and problem-solving skills.

    Responsabilitati

    Responsibilities:
    • Audit employee files against a list of mandatory documents to ensure compliance.
    • Create and maintain Excel documents to track findings related to employee files.
    • Manage the storage and organization of both hard copy and electronic employee files.
    • Ensure the confidentiality of sensitive employee data at all times.

    Alte informatii

    Benefits:
    • Competitive salary package.
    • Meal Tickets.
    • Private Health Insurance.
    • Flexible Benefits.
    • Christmas and Easter Bonuses.
    • Multinational environment.