Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Reprezentant Vânzări Call Center
Angajator: | Optima Solutions Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 02.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Established in 2010 by experienced industry professionals, Optima Solutions Services is a medium sized multilingual business processes outsourcing company with focus on quality. Optima supports its clients in growing their business and increasing customer satisfaction, through best in class approach for both sales and support services, through various channels and technologies. Optima’s medium size ensures better focus and customized solutions towards delivering high quality services and results.
Our journey started with an enthusiastic and experienced team and shortly Optima proved to be a reliable and high quality provider for large multinational companies in various industries like telecom, financial services and utilities. As recognition of our high quality services, Contact Center Magazine awarded Optima with the Best Medium Contact Center Awards at the Romanian Contact Center Awards Gala in 2013, 2014, 2016 and 2017.
Optima Solutions Services is part of Next Capital Group which operates mainly in the financial sector with total assets under management in excess of EUR 500 Million. Optima employs over 350 people in its offices in Bucharest, Iasi and Brasov!
Cerinte
• Studii medii sau superioare;
• Cunoștințe PC – nivel mediu;
• Abilități excelente de comunicare, negociere și persuasiune;
• Atitudine pozitivă, atenție la detalii și adaptabilitate;
• Experiența nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj.
Responsabilitati
• Contactarea telefonică a clienților existenți și potențiali;
• Identificarea nevoilor clienților și oferirea soluțiilor potrivite;
• Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor companiei;
• Menținerea relațiilor cu clienții și fidelizarea acestora;
• Procesarea rapidă și eficientă a comenzilor și reclamațiilor.
Alte informatii
• Traininguri de pregătire pentru a excela în rol;
• Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și prietenoasă;
• Posibilitatea de a crește profesional și personal;
• Pachet salarial atractiv + bonusuri în funcție de performanță.
📍 Locație: Brașov Business Park
⏰ Program: L-V 09.00-17.30
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Client Advisor with Spanish & English - Remote (Part-Time 4h ) Aplica fara CV |
Confidential | Client Advisor with Spanish & English - Brasov (Backoffice job) Aplica fara CV |
![]() | Client advisor with English - Brasov Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (4) |
Raporteaza eroarea la