Functionar Administrativ

Angajator: OMNIASIG VIG
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.03.2025
    Remote work: Hybrid

    Scurta descriere a companiei

    OMNIASIG Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari, mai solide si mai stabile financiar companii de asigurări din România. Prezentă pe piață de mai bine de 25 de ani, OMNIASIG are, la ora actuală, peste 1200 de angajați, o rețea teritorială de peste 120 de locații la nivel național și oferă peste 100 de produse din toate categoriile de asigurări generale. Compania beneficiază de know-how-ul Vienna Insurance Group, grupul lider pe piața asigurărilor din Europa Centrală şi de Est, cu o istorie de aproape 200 de ani.

    Cerinte

    - studii medii;
    - cunostinte Outlook, Internet, Microsoft Office – nivel mediu;
    - bune abilitati de comunicare interpersonala si negociere;
    - bune abilitati de a lucra in echipa;
    - capacitate de a lucra independent si in echipa;
    - capacitate de analiza, sinteza, atentie la detalii;
    - integritate, responsabilitate, seriozitate, corectitudine.
    - asumarea responsabilitatii;
    - promptitudine in indeplinirea sarcinilor;
    - integritate, autocontrol, cooperare, tact, seriozitate, corectitudine.

    Responsabilitati

    - participa la organizarea, urmarirea si executarea la nivel de societate la activitati specifice domeniului administrativ (lucrari de reparatii, mentenanta echipamente, curatenie, dotare cu mobilier etc);
    - centralizeaza, propune la plata si urmareste situatia platilor facturilor aferente contractelor pe care le gestioneaza;
    - participa la inventarierea anuala a patrimoniului OMNIASIG VIG;
    - participa la intocmirea planului de reparatii la imobilele societatii, de aprovizionare cu materiale de intretinere, piese de schimb, inventar gospodaresc si furnituri de birou;
    - urmareste executarea lucrarilor de reparatii pentru sediile pe care le administreaza si participa la efectuarea receptiilor;
    - raspunde de executarea lucrarilor de intretinere, evidenta si utilizarea rationala a imobilelor, a instalatiilor aferente, a celorlalte mijloace fixe si obiectelor de inventar administrativ-gospodaresc ale sediilor care le administreaza;
    - participa la activitati de casare si transferari de mijloace fixe si obiecte de inventar administrativ-gospodaresc in baza documentelor primite de la Departamentul Contabilitate;
    - propune si ia masuri pentru administrarea rationala a energiei electrice, a energiei termice, a combustibililor, apei, hartiei si a altor materiale de consum cu caracter administrativ gospodaresc;
    - centralizeaza si arhiveaza contractele cu prestatorii de servicii (constructori, proiectanti, arhitecti, evaluatori, societati paza etc.).

    Alte informatii

    Ne pasa de performanta angajatilor nostri, asiguram un echilibru adecvat dintre viata profesionala și cea privata, prin:
    - Opțiunea "Work from Home" disponibila;
    - Zi libera cu ocazia zilei de nastere si tichete cadou;
    - Tichete de masa;
    - Asigurare de sanatate;
    - Reduceri la abonamente WorldClass;
    - Abonament Bookster.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Pensie privata
    • Training-uri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Discount produse companie /companii partenere
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa
    • Tichete de vacanta

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    3500 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (16)