Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Asistent Operator Productie / Depozit (Chiajna, Militari)
Aplica fara CV
|
Operator Facturare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Lactalis Romania active.Vezi toate job-urile Operator Facturare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Lactalis Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16-04-2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Lactalis este liderul pieței de produse lactate din România. Ne derulam operațiunile prin intermediul unui numar de 8 companii renumite pe piata românească: Albalact, Covalact, Dorna Lactate, Raraul, Lactalis Romania, Lactalis Logistic și Parmalat, administrate prin intermediul unei structuri de conducere consolidată la nivel național. Avem un portofoliu impresionant de mărci și produse locale și internationale, recunoscute, indragite și intrate în obiceiurile de consum din ultimii 50 de ani ale consumatorilor români. În prezent avem un numar de 2000 de angajați, care lucrează în 4 fabrici moderne locate in Alba, Covasna, Suceava si Ilfov, precum și în structurile de colectare de lapte, vânzări, depozitare și distribuție, cu acoperire în întreaga țară .
Cerinte
Minim 6 luni experiență în contabilitate, facturare sau gestionarea documentelor administrative. Experiența în logistică sau în domeniul distribuției constituie un avantaj.
Candidat cu o precizie ridicată în gestionarea și verificarea documentelor (facturi, comenzi, rapoarte) și capabil să asigure corectitudinea datelor introduse și transmise.
Persoană responsabilă, capabilă să garanteze corectitudinea înscrisurilor și cifrelor din toate documentele administrate.
︆︊︇︌︁︊︍︊︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Responsabilitati
RESPONSABILITATI:
Emite si tine evidenta facturilor pentru marfa livrata catre client.
Intocmeste facturi de retur marfa si asigura corectitudinea returului de marfa intre depozite (documente insotire marfa).
Preluarea si solutionarea tuturor solicitarilor clientilor companiei (comenzi intarziate, informatii despre produse etc), conform procedurilor companiei.
Tine evidenta tuturor intrarilor si iesirilor de documente ce privesc filiala respectiva (registru intrari-iesiri).
Comunica si colaboreaza eficient cu colegii din alte departamente in vederea indeplinirii obiectivelor setate.
Contract pe perioada determinata - 2 ani.
PROGRAM DE LUCRU: Luni – Vineri, in intervalul 08:00 – 16:30
Transport asigurat din Bucuresti, de la Obor.
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Abonament Bookster
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou