Specialist Relații cu Clienții și Administrare

Angajator: Trenkwalder Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2025
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.

    Unde ne găsești:

    Sediul nostru din București:
    Bucharest, 6 Maria Rosetti Street, 2nd District, 020481

    Cerinte

    Hei!
    Suntem în căutarea unui nou membru al echipei noastre care să ocupe poziția de Specialist Relații cu Clienții și Administrare. Dacă ești o persoană prietenoasă, organizată și pasionată de interacțiunea cu clienții, te invităm să ni te alături!

    Ce vei face:
    • Preluarea și gestionarea comenzilor: Vei fi responsabil(ă) de procesarea rapidă și eficientă a comenzilor clienților noștri.
    • Menținerea legăturii cu clienții: Vei interacționa cu clienții atât la distanță, cât și față-în-față, oferindu-le suport și rezolvând diverse probleme. Uneori, delegații clienților vor veni la sediul nostru pentru consultări directe.
    • Consilierea clienților: Îi vei ajuta pe clienți să facă cele mai bune alegeri pentru nevoile lor, oferindu-le informații și recomandări despre produsele noastre.
    • Emiterea documentelor: Vei emite facturi, avize sau chitanțe, adaptându-te la situațiile specifice ale fiecărui client.
    • Actualizarea bazei de date: Vei menține informațiile despre clienți actualizate și organizate, pentru a asigura o gestionare eficientă.
    • Colaborarea internă: Vei lucra îndeaproape cu departamentele de vânzări, contabilitate și logistică pentru a rezolva situațiile de lucru curente și pentru a asigura o experiență excelentă pentru clienți.

    Ce cautam:
    • Diploma de licenta
    • Experienta minimum 1 an
    • Foarte bune cunoștințe Excel,
    • Cunoștințe contabilitate primară ( facturi, avize, chitante)
    • Cunoștințe de bază în utilizarea unui software CRM, ERP sau alte sisteme de gestionare ( SCALA)

    Responsabilitati

    Ce îți oferim?
    • Un mediu de lucru prietenos și dinamic.
    • Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
    • Pachet salarial format din bonusuri și tichete de masă
    • Decont transport

    Salariu

    4800 - 5300 RON

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Petreceri/evenimente companie
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 4500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3500 - 3600 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    6727 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (169)