Assistant Manager

Angajator: KreativeHR Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.03.2025
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.

    Cerinte

    Coordonăm un proces de recrutare pentru rolul de Assistant Manager, pentru clientul nostru, o companie de dezvoltare imobiliară cu o experiență pe piață de peste 20 de ani.
    Obiectivul postului va consta în activitatea de Assistant Manager, deservind directorul general, precum și activitatea clasică de recepție.

    Ce ne dorim de la tine:

    Cunoștințe generale în MS Office (Word, Excel, Power Point și Outlook);

    Grad ridicat de integritate / confidențialitate;

    Abilitatea de a înțelege și de a comunica în limba engleză, atât verbal, cât și în scris;

    Experiență în domeniul administrativ de minim 1 an.

    Responsabilitati

    Asistarea directorului general în activitățile zilnice;

    Verificarea și eliberarea documentelor în numele managerului, inclusiv corespondența;

    Redactarea proceselor verbale ale ședințelor, a documentelor, faxurilor și e-mailurilor;

    Programarea întâlnirilor, organizarea diferitelor evenimente zilnice;

    Primirea, înregistrarea, distribuirea către departamentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și mesajelor primite de la parteneri, clienți și alți angajați;

    Sprijinirea personalului prin gestionarea contactelor, a cheltuielilor, redactarea corespondenței la cerere, fotocopierea și trimiterea prin fax a tuturor documentelor necesare pentru uz intern și extern.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (25)