Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Customer Support with Italian- Bucuresti
Angajator: | Valoris Center |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
La Valoris Center apreciem performanța, proactivitatea, abilitățile de leadership, dorinta de progres si mai presus de toate pretuim oamenii.
Angajatii nostri reprezintă cel mai bun atu al companiei.
Cerinte
Candidatul Ideal
- Experiența în customer support reprezintă un avantaj.
- Dorința de a câștiga experiență: Este în regulă dacă este primul tău ︎︅︆︉︉︌︂︌︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎loc de muncă; vei învăța alături de noi.
- Cunoașterea limbii italiene la un nivel avansat, cuprinzând abilități scrise, orale și de citire, echivalente cu nivelul C1.
- Simțul de integritate foarte dezvoltat și angajamentul față de satisfacția clienților.
- Soluționarea dificultăților întâmpinate de clienți.
- Atitudine plăcută, răbdătoare și prietenoasă.
- Abilitatea de a comunica clar, corect gramatical și profesional, atât verbal, cât și în scris.
- Abilități de comunicare: îți vei transforma talentul într-o carieră.
- Nevoia de a face parte dintr-o echipă de top: suntem energici, entuziaști și prietenoși.
- Atitudinea corectă: nu ți-e frică de provocări; le înfrunți cu încredere și ești hotărât/ă în a găsi soluții.
- Disponibilitate de a lucra numai de la birou (București - zona Pantelimon).
Responsabilitati
Descrierea jobului
Ce vei face?
- Vei menține o atitudine profesională orientată către client.
- Vei prelua și rezolva situațiile în care apar ︁︀︂︃︃︉︆︆︄neconformități.
- Vei asista clientul în decizia de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii.
- Vei oferi soluții pentru diverse situații: plasarea comenzii, livrarea și retururile.
- Activitatea va fi dezvoltată pe toate canalele de comunicare, inclusiv prin chat și apel, asigurând o experiență cuprinzătoare și satisfăcătoare pentru clienți.
Alte informatii
Ce îți oferim?
- Program flexibil de 9h/zi (1h pauză de masă), luni-duminică, 5/7 zile, cu ture în intervalul 10:00 si 22:00.
- Pachetul salarial este format din: salariu de bază, bonus de performanță și tichete de masă.
- Sesiuni de formare și dezvoltare profesională plătite pentru startup.
- Abonament medical.
- Posibilitatea de a împrumuta cărți prin platforma Bookster.
- Acces la 7card. Un job dinamic si divers într-un mediu plăcut și modern.
- Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Concursuri motivaționale și activități de team-building.
- Posibilități reale de promovare în cadrul companiei.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Abonament la sala sport
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Fun / Relax Area
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Confidential | FinStart Program- Customer Support Engineer Hybrid |
![]() | Agent Call Center - Italiana - Bucuresti Aplica fara CV |
![]() | Customer Support Agent with Dutch: location Bucharest BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (181) |
Raporteaza eroarea la