Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Head of MEP (Manager departament – Instalatii) BUCURESTI, |
![]() | Inginer proiectant proces BUCURESTI, |
![]() | BIM Coordinator BUCURESTI, Job national |
Vezi job-uri similare (19) |
ADMINISTRATOR BAZE DE DATE GIS
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile ADMINISTRATOR BAZE DE DATE GIS active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Arhitectura - Design - Proiectare active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Cerinte
• Nivel studii: superioare (profil tehnic sau Facultatea de Geografie)
• Nivel experiență: 3-5 ani
• Cunoștințe digitale:
• Baze de date GIS
• GIS și aplicații dedicate (ArcGIS sau QGIS)
• Limba engleză: nivel C1
• Cunoștințe minime limbaje de programare
• Cunoștințe minime/medii privind rețele de alimentare cu apă și canalizare
• Abilități interpersonale: transparență și comunicare, colaborare și lucru în echipă, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, dorință de învățare continuă.
Responsabilitati
• Proiectarea, implementarea și administrarea arhitecturii bazelor de date GIS
• Monitorizarea și optimizarea bazelor de date GIS în vederea funcționarii corecte/eficiente
• Asigurarea accesului utilizatorilor la baza de date GIS și/sau în aplicațiile GIS, conform normelor de siguranță și protecție a datelor
• Gestionarea proceselor de backup și recuperare pentru a asigura integritatea datelor
• Identificarea de funcționalități și instrumente utile noi pentru aplicațiile specifice GIS
• Facilitarea și optimizarea proceselor de actualizare a informațiilor din bazele de date GIS
• Crearea și/sau colaborarea cu parteneri externi în dezvoltarea de:
• legături între alte baze de date și bazele de date GIS
• aplicații webGIS noi
• Procesarea informațiilor din bazele de date GIS în vederea întocmirii de rapoarte, planuri, schite, scheme
Alte informatii
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, de obiectiv, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Voucher de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Splaiul Independenței nr. 237, sector 6
Program de lucru: 07:30 - 15:30
Raporteaza eroarea la