Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Operator Call Center
Angajator: | UNIQA Asigurari |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
In calitate de una dintre companiile de asigurari de top, stim ca impreuna putem realiza mai mult. La UNIQA, suntem o comunitate pentru o viata mai buna si ne folosim abilitatile individuale pentru a construi impreuna viitorul.
Regiunea SEE, respectiv Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Muntenegru, Romania si Serbia, reprezinta al treilea cel mai mare grup de companii din cadrul segmentului UNIQA Customer & Markets International, cu un volum total al primelor brute subscrise (GWP) de aproximativ 474,4 milioane de euro in 2024 si peste 2.200 de angajati.
Cu o piata totala de peste 2,5 milioane de clienti, tarile din SEE reprezinta un potential semnificativ de crestere si dezvoltare printr-o cooperare regionala consolidata, o abordare bazata pe date si centrata pe client, precum si prin inovatie.
Datorita modului de lucru agile, sinergiilor dintre echipe si diversitatii noastre, UNIQA este o organizatie unica, cu o singura echipa, o singura strategie si o singura cultura.
Cerinte
Ce ne dorim de la tine:︋︀︍︇︁︃︇︅︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Sa fii prietenos, empatic, deschis la schimbare;
Sa iti placa provocarile si sa fii orientat spre rezultate;
Sa ai studii superioare (in curs sau finalizate)
Reprezinta un avantaj: sa ai experienta in domeniul asigurarilor sau in contact center/ relatii clienti.
Responsabilitati
Ce ar trebui sa faci in acest rol?
Vei prelua apelurile telefonice de la clienti si vei inregistra dosarele de dauna;
Vei oferi informatiile necesare in vederea solutionarii dosarelor de dauna;
Vei consilia clientii in legatura cu produsele de asigurare;
Vei lucra aproape de echipa de suport pentru a solutiona cazuri particulare si vei documenta in aplicatiile folosite activitatea zilnica;
Alte informatii
In UNIQA punem oamenii in centrul tuturor eforturilor noastre si incurajam diversitatea. Aceasta abordare face din UNIQA un loc pentru crestere personala si profesionala, dezvoltare si implicare. Recunoastem si promovam valoarea diferitelor perspective. Dorim ca tu sa-ti atingi potentialul in timp ce-ti dezvolti cariera cu noi.
UNIQA colectează și prelucrează date cu caracter personal în calitate de operator, în conformitate cu prevederile legale aplicabile in domeniul prelucrarii datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestora. Informații complete despre prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată de către UNIQA se găsesc pe pagina web a companiei, la secțiunea "Cariere UNIQA".
Beneficii
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Discount produse companie /companii partenere
- Program de lucru flexibil
- Short Fridays
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Operator call center cu italiana Remote |
![]() | Agent Call Center - Italiana - Bucuresti Aplica fara CV |
![]() | Operator call-center (outbound) BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (119) |
Raporteaza eroarea la