Responsabil date achizitii - hybrid
Angajator: | Randstad Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.
Cerinte
Experiență dovedită în operațiunile de achiziții va fi apreciată.
Abilități bune de comunicare și relaționare interpersonală.
Diplomă de colegiu / universitate.
Fluență în engleză este esențială, iar cunoașterea limbii române este obligatorie.
Responsabilitati
Gestionarea furnizorilor și a datelor furnizorilor:
-Recepționarea, tratarea și aprobarea cererilor de creare a furnizorilor, realizând verificări de consistență a datelor și verificări de completitudine conform unei liste de informații necesare pentru furnizori.
-Activarea și actualizarea datelor furnizorilor în sistemele de referință și tranzacționale de date și menținerea acestor date.
Implementarea clasificării, declasificării și descalificării furnizorilor în sistemele respective (conform deciziei cumpărătorului).
-Gestionarea calificării furnizorilor
Suport pentru Cumpărători / Manageri de Categorie în inițierea procesului de calificare a furnizorilor.
-Verificarea datelor administrative ale furnizorului (completează anterior furnizorul).
-Validarea înregistrării și calificării furnizorului.
-Gestionarea actualizărilor calificării furnizorilor (inclusiv domeniu și componente, certificate administrative).
Oferirea de suport pentru furnizori și părțile interne interesate
-Oferirea de suport tehnic furnizorilor și părților interne interesate în cazul problemelor întâmpinate pe SAP Business Network pentru toate modulele ARIBA (pentru probleme legate de furnizori).
-Oferirea de suport tehnic furnizorilor la integrarea acestora pe rețeaua ARIBA și pe soluția IMS.
-Oferirea de suport tehnic intern pentru integrarea furnizorilor pe Ecovadis.
-Oferirea de suport tehnic intern pentru integrarea furnizorilor pe e-Attestation.
-Oferirea de suport tehnic intern în stabilirea listelor de furnizori (preferențiali, majori) în sistem.
Alte informatii
Program hybrid cu flexibilitate de a incepe activitate intre orele 08:00-10:00.
Pachetul salarial este format din:
-salariu in functie de experienta si skill-uri;
-tichete de masa in valoare de 40 de lei;
-asigurare medicala privata;
-contract perioada nedeterminata.
Beneficii
- Abonament medical
- Program de lucru flexibil
- Laptop
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | RESPONSABIL PROCES FLUX AUTO Aplica fara CV |
![]() | Responsabil Administrativ Depozit Bucuresti 3500 - 5000 RON NET / luna |
![]() | Procurement Risk Analyst - Hybrid Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (89) |
Raporteaza eroarea la