Ghid complet despre meseria de Art Director: studii, salarii si oportunitati de cariera
HR and Payroll Specialist
Angajator: | Accace Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
CE OFERIM?
O gama completa de servicii de consultanta si BPO multi-country.
Punem accentul pe inovatie si exploram solutii BPO si de consultanta inteligente, care sa contribuie la succesul clientilor nostri. Expertiza, intelegerea profunda a afacerii clientului nostru, gandirea out-of-the-box si entuziasmul ne califica drept un partener de incredere pe toate planurile.
DE CE SUNTEM DIFERITI?
Solutii eficiente conduse de inovatie.
Dezvoltam solutii IT pentru clientii nostri pentru a gestiona cat mai bine procesele de contabilitate, salarizare si resurse umane. De asemenea, avem experienta in livrarea de servicii multy-country, reducerea de costuri si economisirea timpului petrecut cu gestionarea unei retele de diferiti furnizori externi.
Misiunea noastra este de a ne sprijini clientii, colegii si partenerii sa isi atinga visurile, lasand o amprenta pozitiva asupra lumii.
Cerinte
Să ai experiență în domeniul salarizării și administrării resurselor umane minim 3 ani.
Să ai cunoștințe în domeniul legislației muncii și al procesele de salarizare.
Să ai competențe avansate în utilizarea Excel și alte instrumente de raportare.
Să stăpânești limba engleză – nivel business mediu (scris și vorbit).
Familiaritatea cu aplicații specifice, precum DP Payroll și SAP, reprezintă un plus.
Experiența cu sisteme de ticketing reprezintă un avantaj.
Să ai capacitate de a comunica clar și profesionist cu angajații.
Să ai abilitatea de a gestiona eficient întrebările și solicitările multiple într-un mediu dinamic.
Să fii proactiv, orientat către soluții și să ai dorința de a învăța continuu.
Să ai o atitudine pozitivă, cu un puternic simț al responsabilității și al orientării către detalii.
Să îți placă să lucrezi într-o echipă, să poți oferi ajutor colegilor pentru a se dezvolta, dar să te preocupe, în același timp, și propria dezvoltare profesională căutând informații noi și fiind la zi cu legislația în vigoare.
Responsabilitati
Oferirea de răspunsuri clare și prompte angajaților clientului la diverse întrebări legate de salarizare, beneficii și alte aspecte conexe, utilizând sistemul de ticketing al companiei.
Explicarea fluturașilor de salariu angajaților clientului și clarificarea tuturor detaliilor referitoare la deduceri, beneficii sau alte componente salariale.
Participarea la activități generale legate de salarizare, cum ar fi verificarea datelor pentru procesarea salariilor, asigurarea corectitudinii informațiilor și sprijinirea echipei în identificarea și rezolvarea eventualelor discrepanțe.
Generarea și analizarea unor rapoarte legate de salarii, beneficii și alte date esențiale pentru departamentele implicate.
Colaborarea cu echipele alocate pe client si cu cele interne ale acestuia pentru implementarea sau optimizarea proceselor de salarizare.
Gestionarea activităților administrative, precum întocmirea documentelor sau actualizarea dosarelor de personal.
Verificarea și asigurarea conformității cu legislația muncii în activitățile zilnice.
Oferirea de suport în diverse proiecte de administrare de personal si salarizare, precum analize de date, implementarea de politici interne sau alte inițiative specifice.
Alte informatii
Ce îți oferim
Dezvoltare:
Expunere la proiecte complexe într-o companie internațională
Oportunități de creștere profesională
Concediu plătit pentru studii
Un mediu de lucru unde fiecare greseală devine o oportunitate de învățare și perfecționare
Abonament la biblioteca online Bookster
Apreciere, evenimente și cultură:
Bonus de recomandare pentru colegii noi
Tichete culturale, tichete cadou, tichete de masă
Premii anuale “THE ACES” oferite la nivel de grup
Activități de echipă, dar si evenimente organizate pentru copii
Comunități online pentru hobby-urile tale
Program CSR și activități de voluntariat
Stil de viață sănătos:
Abonament medical la o clinică renumită
Participarea la evenimente sportive
Ateliere inspiraționale legate de subiecte privind stilul de viață și dezvoltarea personală
Săptămâna sănătății
Flexibilitate și echilibru între viața profesională și cea privată:
Sistem de muncă hibrid
Zile suplimentare de concediu pentru odihnă
Urmărește-ne pe LinkedIn sau Instagram – și alătură-te #accacelife.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Health and Safety Specialist - Domnesti Aplica fara CV |
![]() | Health and Safety Specialist - Domnesti Aplica fara CV |
![]() | Payroll Specialist Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (69) |
Raporteaza eroarea la