Ghid complet despre meseria de Art Director: studii, salarii si oportunitati de cariera
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Contabil/ Sef departament contabilitate in zona de Nord Bucuresti Aplica fara CV |
![]() | Contabil furnizori - Turism Aplica fara CV |
![]() | Contabil senior BUCURESTI, Ilfov, |
Vezi job-uri similare (45) |
Contabil
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile KreativeHR Services active.Vezi toate job-urile Contabil active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | KreativeHR Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Scurta descriere a companiei
Kreativehr este o agenție de recrutare si selecție, cu capital autohton! Misiunea noastră este să formăm echipe de succes și să îmbunătățim mediul de afaceri din România, prin servicii de resurse umane de calitate. Cu pasiune, inovație și învățare continuă, servim clienții și candidații noștri pentru a promova starea de bine și dezvoltarea profesională. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii noștri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
- Minim 4 ani experiență anterioară în contabilitate.
- Cunoașterea programului Navision reprezintă un avantaj.
- Abilități excelente de organizare și atenție la detalii.
- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.
- Cunoștințe solide de legislație contabilă și fiscală.
Responsabilitati
- Inregistrarea in contabilitate a operatiunilor privind cumpararile / serviciile diverse ale societatii
- Cunoasterea programului navision reprezinta un avantaj
- Verificarea si contabilizarea deconturilor salariatilor
- Efectuarea platilor si incasarilor in numerar
- Inregistrarea documentelor ce constituie registrul de casa in programul de contabilitate
- Verificarea jurnalului de vanzari si a corectitudinii introducerii codurilor de tva pentru clienti/furnizori
- Verificarea inregistrarii extrabilantiera a obiectelor de inventar date in folosinta
- Reevaluarea lunara a tuturor creantelor/datoriilor exprimate in valuta
- Efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare
- Realizarea periodica a confirmarilor de sold cu partenerii (clienti, furnizori, banci)
- Respectarea procedurilor de lucru interne aplicabile postului si indeplineste si alte sarcini in domeniu ce decurg din dispozitia sefului ierarhic
- Respectarea circuitului documentelor precum si pentru completarea corecta a tuturor formularelor utilizate
- Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare
Raporteaza eroarea la