Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Timisoara,

Sales Field Expert, Retail Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Field Expert, Retail Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 27.03.2025
    Remote work: On-site

    Cei mai buni profesionisti aleg sa lucreze la Vodafone. Aleg provocarea de a face parte dintr-o echipa de elita. Aleg oportunitatea unei cariere de succes. Sunt oameni care nu se multumesc cu putin, care indraznesc sa schimbe lucrurile, care cred ca intotdeauna se poate mai bine. Sunt cei care cer mai mult de la ei si de la ceilalti. Noi credem ca TU esti unul dintre acesti oameni!


    Scopul rolului: Oferirea cursurilor de training de calitate, coaching și îndrumare pe parcursul întregului proces de vânzări pentru a crește performanța agenților și a magazinului.

    Competente si abilitati:

    • orientarea si capacitatea de a antrena persoane;
    • adaptabil, capabil să lucrezi sub presiune;
    • pasionat si motivat;
    • bune abilități de comunicare; proactiv;
    • abilitati de negociere;
    • experienta in furnizarea de training - servicii, produse, sisteme si abilitati de vanzari;
    • cel puțin 2 ani de experiență în vânzări și / sau relații cu clienții cunostinte excelente de operare PC: Word, Excel, Power Point etc;
    • studii superioare finalizate, cu diploma de licenta.
    Principalele responsabilitati:
    • Oferi asistență, instruire și formare la locul de muncă noilor angajați din magazinele de vânzare. Esti responsabil pentru monitorizarea performanței și furnizarea feedback-ului;
    • Conduci sesiuni de instruire în magazin, întâlniri și traininguri la locul de muncă pentru a obține performanțe mai bune;
    • Efectueazi vizite regulate la magazinele desemnate pentru discuții față de față și sesiuni de feedback cu agenții și managerul;
    • Acționeazi ca „vocea” echipei comerciale în domeniu atunci când lansează noi produse și propuneri (promovarea noilor produse și propuneri și te asiguri că toți agenții sunt gata să le vândă);
    • Colectezi feedback relevant din teren cu privire la fluxurile operaționale de vânzări și promoțiile comerciale și adresarea catre părților interesate;
    • Oferi feedback constant formatorilor funcționali cu privire la conținutul și livrarea instruirii;
    • Monitorizezi performanța (atât cantitativă, cât și calitativă) a tuturor rolurilor din magazin;
    • Esti în permanentă legatura de comunicare și cooperare cu Directorii Regionali, pentru a stabili planurile de acțiune relevante pentru magazine. De asemenea oferi feedback managerilor de magazin și altor niveluri ierarhice și împreună cu aceștia participi asupra planurilor de acțiuni viitoare ale echipei.
    Ce iti oferim?
    • pachet salarial competitiv (fix & variabil);
    • voucher pentru telefon & abonament nelimitat (voce și date);
    • abonament medical la o clinică privata de top & alte beneficii medicale;
    • voucher anual pentru decontare ochelari de vedere;
    • bonuri de masa;
    • abonament Bookster;
    • participarea la programe de dezvoltare și proiecte provocatoare din zona de leadership;
    • acces la evenimente interne de Wellbeing & Recognition;
    • extra-zile de concediu (pentru senioritate, evenimente speciale, voluntariat).
    Together we can

    Beneficii

    • Abonament medical
    • Asigurare medicala
    • Asigurare de viata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Abonament Bookster
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Masina de serviciu
    • Tichete de masa