
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Responsabil clienti Germania (Customer Support Agent) Hybrid |
![]() | Level 2 Customer Support Agent BUCURESTI, |
![]() | Telesales Internship Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (65) |
Agent telesales
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Optima Solutions Services active.Vezi toate job-urile Agent telesales active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Optima Solutions Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 29.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Scurta descriere a companiei
Established in 2010 by experienced industry professionals, Optima Solutions Services is a medium sized multilingual business processes outsourcing company with focus on quality. Optima supports its clients in growing their business and increasing customer satisfaction, through best in class approach for both sales and support services, through various channels and technologies. Optima’s medium size ensures better focus and customized solutions towards delivering high quality services and results.
Our journey started with an enthusiastic and experienced team and shortly Optima proved to be a reliable and high quality provider for large multinational companies in various industries like telecom, financial services and utilities. As recognition of our high quality services, Contact Center Magazine awarded Optima with the Best Medium Contact Center Awards at the Romanian Contact Center Awards Gala in 2013, 2014, 2016 and 2017.
Optima Solutions Services is part of Next Capital Group which operates mainly in the financial sector with total assets under management in excess of EUR 500 Million. Optima employs over 350 people in its offices in Bucharest, Iasi and Brasov!
Cerinte
• Studii medii sau superioare;
• Cunoștințe PC – nivel mediu;
• Abilități excelente de comunicare, negociere și persuasiune;
• Atitudine pozitivă, atenție la detalii și adaptabilitate;
• Experiența nu este obligatorie, dar reprezintă un avantaj.
Responsabilitati
• Contactarea telefonică a clienților existenți și potențiali;
• Identificarea nevoilor clienților și oferirea soluțiilor potrivite;
• Promovarea și vânzarea produselor și serviciilor companiei;
• Menținerea relațiilor cu clienții și fidelizarea acestora;
• Procesarea rapidă și eficientă a comenzilor și reclamațiilor.
Alte informatii
• Traininguri de pregătire pentru a excela în rol;
• Oportunitatea de a lucra într-o echipă dinamică și prietenoasă;
• Posibilitatea de a crește profesional și personal;
• Pachet salarial format din salariu fix + bonusuri în funcție de performanță.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Training-uri
- Laptop
- Tichete de masa
Raporteaza eroarea la