Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Agent Call Center - Italiana - Bucuresti
Angajator: | Fly Go Voyager |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.03.2025 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
Fly Go este o agentie de turism online.
Pasiunile noastre sunt calatoriile, iar pentru a arata acest lucru, ne straduim mereu sa oferim cele mai bune servicii clientilor nostri: bilete de avion low cost si de linie, city break-uri, rezervari hoteluri, servicii de inchirieri auto si ghiduri turistice. Valorile pe care le apreciem cel mai mult si dupa care ne ghidam zilnic sunt aprecierea fata de cei din jur, respectul si pasiunea pentru munca facuta cu drag, inovatia si dorinta constanta de a evolua.
Ne dorim in echipa oameni de la care sa avem ce invata si cu care sa putem construi lucruri de calitate, deoarece vrem sa putem oferi intotdeauna cele mai frumoase experiente tuturor iubitorilor de calatorii.
Daca te consideri persoana potrivita, haide sa invatam si sa calatorim impreuna!
Cerinte
- Cunostinte de limba italiana (scris si vorbit la nivel de minim B2- (nivel intermediar spre avansat)︁︃︁︀︌︃︌︀︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︁︃︁︀︌︃︌︀︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎;
-Cunostinte avansate de utilizare a ︁︃︁︀︌︃︌︀︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︁︃︁︀︌︃︌︀︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︁︃︁︀︌︃︌︀︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎computerului pachetul MS Office, Internet si capacitatea de a lucra pe mai multe programe/sisteme simultan;
- Studii medii finalizate;
-Capacitate de comunicare, persoana dinamica, pro-activa;
-Capacitate de auto-organizare si stabilire a prioritatilor;
-Capacitatea de a lucra in echipa;
-Atitudine pozitiva si orientata catre client.
Responsabilitati
- Asigura o relatie agreabila cu clientii care contacteaza agentia direct, prin telefon sau e-mail;
- Mentine legatura cu clientii si informarea ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄︁︀︂︃︃︉︆︆︄︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂acestora despre conditiile serviciilor oferite si calitatea acestora;
- Promovarea, vanzarea si marketarea produselor existente;
- Preluare si efectuare de rezervari, completarea detaliilor necesare pentru facturare, urmarire incasari / plati;
- Creeaza produse personalizate in functie de solicitarile clientilor;
- Asigura efectuarea de rezervari, pe rutele stabilite conform solicitarilor primite;
- Intocmeste fisiere si rapoarte specifice.
Alte informatii
Se lucreaza in ture de zi: 9:00-17:30; 10:00-18:30; 11:30-20:00 si 13:30-22:00, 16:00-24:00 prin rotatie.
Beneficii
- Bonus de performanta
- Abonament medical
- Training-uri
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Agent de turism - Bucuresti Hybrid |
![]() | Call center cu limba Germana/Italiana/Franceza (activitate de la sediu din bucuresti) Aplica fara CV |
![]() | Call Center Italiana Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (171) |
Raporteaza eroarea la