Director Vanzari – productie de materiale premium pentru constructii si amenajari

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.03.2025
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Cerintele postului:

    Preqãfire si experienta profesionala

    Studii superioare – preferabil in domeniul constructii si/sau economic

    Experientã: 5-8 ani experienta in coordonarea si dezvoltarea echipei de vânzãri

    Linba engleza nivel avansat,

    Permis auto, disponibilitate pentru calatorii in tara si strainatate

    Compefenfe specifice (cunostinte si cerinte specifice)

    Cunoștințe aprofundate de marketing si vânzări, tehnici de negociere, managementul organizațional, managementul echipei

    Cunoștințe managementul contractelor (clauze contractuale, prevederi legale); reprezintă un avantaj experiență anterioara in derularea contractelor tip FIDIC si HG1

    Cunoștințe metode si procedură de asigurare a calității aplicabile proiectelor derulate

    Experiența dovedita in domeniul achizițiilor publice / licitații

    Cunoștințe financiare (instrumente de analiza financiara, profitabilitate, control financiar)

    Competente de baza

    lntegritate

    Angajament si auto-motivare

    Spirit de echípa

    Competente manageriale

    P0 — Planificare si organizare

    CM — Control Managerial

    ANPD- Analiza problemelor, judecata si luarea deciziilor

    SA/S0 — Spirit antreprenorial, Senzitivitate organizațională

    D — Delegare & dezvoltare echipa

    L- Leadership

    CP — Comunicare persuasiva

    Obiectivul postului:

    Conduce si organizează activitatea departamentului de vânzări prin identificarea oportunităților din piața, creșterea eficientei operaționale si dezvoltarea echipei

    Dezvolta si coordonează implementarea strategiei comerciale, construiește si implementează strategia de marLeting , elaborează politici comerciale, de comisionare și proceduri de lucru

    Responsabilitati

    Responsabilitati specifice

    Coordoneazä echipa de vânzäri cu scopul îndeplinirii obiectivelor calitative si cantitative

    Stabileste relatii productive cu clientii cheie (clientii mari)

    Negociazä si încheie contracte cu clientii mari

    Monitorizeazä si analizeazä indicatorii de performanta a echipei din subordine

    Pregäteste analize si previziuni de vanzäri lunare, trimestriale si anuale

    Conduce activitatea de prospectare de piață si identifca noi oportunități de dezvoltare a portofoliului de clienți si a cotei de piață

    Ofera solutii eficiente in timp util in conformitatea cu revoile clientilor

    Se informează despre noile produse si servicii lansate pe piață, concurenta si tendințe, propune activități sau produse complementare domeniului de activitate, care sa aducă beneficii suplimentare activității de baza

    lmplementează strategia generala a companiei, concepe si aliniază strategia de vânzări si marketing cu planul de afaceri agreat

    Asigura rezolvarea cerintelor cIientí!or concomitent cu sustinerea intereselor firmei

    Previzionează, planifica, organizează, coordonează si evaluează permanent toate activitățile specifice de vânzări ale departamentului

    Coordonează activitatea echipei de vânzări si evaluează periodic performantele in vânzare, evoluția fata de obiectivele trasate

    Urmăreşte atingerea obiectivelor impuse.

    Asigura calitatea serviciilor pre si post vânzare

    Elaborează si urmăreste realizarea Planului de vânzări & profit

    Analizează tendințele pieței si propune Directorului General obiective de vânzări si profit Propune Directorului General politica de preturi si asigura aplicarea acesteia

    Identifica factori care împiedica realizarea planului si propune cai de optimizare/ajustează forecast-uri

    Identifica oportunități de participare in licitații publice la nivel național si internațional

    lnițiază colaborări (strategice) cu firme puternice din domeniu implicate în proiecte de profil

    Urmăreşte acoperirea națională eficienta, prin utilizarea resursei umane disponibila in departament si identificarea proiectelor/ partenerilor relevanti in domeniul vizat

    Propune si implementeazã masuri de reducere a costurilor



    Optimizeazã stocurile de marfa

    Stabilește metode/reguli pentru a asigura necesarul de marfa in conformitate cu planul de vânzări

    Monitorizeaza si contribuie la reducerea stocurilor cu miscare lenta si eliminarea celor fãra miscare

    Stabíleste metode si reguli pentru minimizarea pierderilor datorate stocurilor fãrã miscare



    Dezvoltarea afacerii

    Identifica si dezvolta noi linii de business promovând soluții inovatoare de investiții de promovare si extindere a afacerii

    Monitorizează piață si identifica tendințele de dezvoltare

    Asigura rețeaua de relații necesara dezvoltării activității companiei

    Manaqementul echipei & administratie

    Stabilește conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitățile personalului din subordine

    Agreează obiectivele la nivel de departament in corelație cu obiectivele de companie si planul de afaceri agreat

    Defineste indicatori de performanta corelati cu obiectivele individuale si cele de companie pentru echipele din subordine

    Se asigura de înțelegerea obiectivelor la nivel individual si asumarea lor de către echipele din subordine

    Evaluează echipa conform procedurii de evaluare a performantelor

    Responsabil cu recrutarea, selecția, orientarea, formarea si îndrumarea echipei din subordine folosind instrumentele specifice de management

    Organizează acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine

    Răspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale si umane alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite

    Răspunde de identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia

    Răspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sancționare a personalului din subordine, participând la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare

    Răspunde de mentinerea si imbunătățirea sistemului de management al calității.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (279)