Ce inseamna sa fii proactiv la locul de munca. Sfaturi si exemple concrete
Director Vanzari – productie de materiale premium pentru constructii si amenajari
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.03.2025 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.Scurta descriere a companiei
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
Cerinte
Cerintele postului:
Preqãfire si experienta profesionala
Studii superioare – preferabil in domeniul constructii si/sau economic
Experientã: 5-8 ani experienta in coordonarea si dezvoltarea echipei de vânzãri
Linba engleza nivel avansat,
Permis auto, disponibilitate pentru calatorii in tara si strainatate
Compefenfe specifice (cunostinte si cerinte specifice)
Cunoștințe aprofundate de marketing si vânzări, tehnici de negociere, managementul organizațional, managementul echipei
Cunoștințe managementul contractelor (clauze contractuale, prevederi legale); reprezintă un avantaj experiență anterioara in derularea contractelor tip FIDIC si HG1
Cunoștințe metode si procedură de asigurare a calității aplicabile proiectelor derulate
Experiența dovedita in domeniul achizițiilor publice / licitații
Cunoștințe financiare (instrumente de analiza financiara, profitabilitate, control financiar)
Competente de baza
lntegritate
Angajament si auto-motivare
Spirit de echípa
Competente manageriale
P0 — Planificare si organizare
CM — Control Managerial
ANPD- Analiza problemelor, judecata si luarea deciziilor
SA/S0 — Spirit antreprenorial, Senzitivitate organizațională
D — Delegare & dezvoltare echipa
L- Leadership
CP — Comunicare persuasiva
Obiectivul postului:
Conduce si organizează activitatea departamentului de vânzări prin identificarea oportunităților din piața, creșterea eficientei operaționale si dezvoltarea echipei
Dezvolta si coordonează implementarea strategiei comerciale, construiește si implementează strategia de marLeting , elaborează politici comerciale, de comisionare și proceduri de lucru
Responsabilitati
Responsabilitati specifice
Coordoneazä echipa de vânzäri cu scopul îndeplinirii obiectivelor calitative si cantitative
Stabileste relatii productive cu clientii cheie (clientii mari)
Negociazä si încheie contracte cu clientii mari
Monitorizeazä si analizeazä indicatorii de performanta a echipei din subordine
Pregäteste analize si previziuni de vanzäri lunare, trimestriale si anuale
Conduce activitatea de prospectare de piață si identifca noi oportunități de dezvoltare a portofoliului de clienți si a cotei de piață
Ofera solutii eficiente in timp util in conformitatea cu revoile clientilor
Se informează despre noile produse si servicii lansate pe piață, concurenta si tendințe, propune activități sau produse complementare domeniului de activitate, care sa aducă beneficii suplimentare activității de baza
lmplementează strategia generala a companiei, concepe si aliniază strategia de vânzări si marketing cu planul de afaceri agreat
Asigura rezolvarea cerintelor cIientí!or concomitent cu sustinerea intereselor firmei
Previzionează, planifica, organizează, coordonează si evaluează permanent toate activitățile specifice de vânzări ale departamentului
Coordonează activitatea echipei de vânzări si evaluează periodic performantele in vânzare, evoluția fata de obiectivele trasate
Urmăreşte atingerea obiectivelor impuse.
Asigura calitatea serviciilor pre si post vânzare
Elaborează si urmăreste realizarea Planului de vânzări & profit
Analizează tendințele pieței si propune Directorului General obiective de vânzări si profit Propune Directorului General politica de preturi si asigura aplicarea acesteia
Identifica factori care împiedica realizarea planului si propune cai de optimizare/ajustează forecast-uri
Identifica oportunități de participare in licitații publice la nivel național si internațional
lnițiază colaborări (strategice) cu firme puternice din domeniu implicate în proiecte de profil
Urmăreşte acoperirea națională eficienta, prin utilizarea resursei umane disponibila in departament si identificarea proiectelor/ partenerilor relevanti in domeniul vizat
Propune si implementeazã masuri de reducere a costurilor
Optimizeazã stocurile de marfa
Stabilește metode/reguli pentru a asigura necesarul de marfa in conformitate cu planul de vânzări
Monitorizeaza si contribuie la reducerea stocurilor cu miscare lenta si eliminarea celor fãra miscare
Stabíleste metode si reguli pentru minimizarea pierderilor datorate stocurilor fãrã miscare
Dezvoltarea afacerii
Identifica si dezvolta noi linii de business promovând soluții inovatoare de investiții de promovare si extindere a afacerii
Monitorizează piață si identifica tendințele de dezvoltare
Asigura rețeaua de relații necesara dezvoltării activității companiei
Manaqementul echipei & administratie
Stabilește conform structurii organizatorice sarcinile si responsabilitățile personalului din subordine
Agreează obiectivele la nivel de departament in corelație cu obiectivele de companie si planul de afaceri agreat
Defineste indicatori de performanta corelati cu obiectivele individuale si cele de companie pentru echipele din subordine
Se asigura de înțelegerea obiectivelor la nivel individual si asumarea lor de către echipele din subordine
Evaluează echipa conform procedurii de evaluare a performantelor
Responsabil cu recrutarea, selecția, orientarea, formarea si îndrumarea echipei din subordine folosind instrumentele specifice de management
Organizează acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine
Răspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale si umane alocate pentru realizarea obiectivelor stabilite
Răspunde de identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia
Răspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sancționare a personalului din subordine, participând la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare
Răspunde de mentinerea si imbunătățirea sistemului de management al calității.
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Consultant Vanzari B2B – solutii IT&C BUCURESTI, |
![]() | Director vanzari - autovehicule rulate BUCURESTI, |
![]() | 2025 Sales Journey - training vanzari sustinut de Adrian Cioroianu Aplica fara CV |
Vezi job-uri similare (279) |
Raporteaza eroarea la