Credit Collections Specialist with French

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 13.03.2025
    Remote work: Hybrid
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    Rolul de Credit Collections Specialist with French implică gestionarea procesului de colectare a creanțelor și rezolvarea disputelor financiare pentru clienții din Franța. Scopul principal este îmbunătățirea fluxului de numerar al companiei prin aplicarea unor practici
    eficiente de colectare a plăților și gestionarea proactivă a disputelor.

    Responsabilitati

    ✅Trimiterea de remindere către clienți pentru a asigura respectarea termenelor de plată.
    ✅Contactarea clienților cu plăți restante și verificarea statusului conturilor gestionate.
    ✅Negocierea planurilor de rambursare cu clienții pentru a găsi soluții eficiente.
    ✅Actualizarea și monitorizarea datelor în sistemele interne (Salesforce, Oracle).
    ✅Gestionarea disputelor mai complexe în colaborare cu Team Leaderul și echipa de
    rezolvare a disputelor.
    ✅Respectarea obiectivelor de colectare, rezolvarea în timp util a problemelor legate de
    facturi.
    ✅Menținerea relațiilor eficiente cu clienții interni și externi pentru optimizarea procesului
    de colectare.
    ✅Identificarea și implementarea îmbunătățirilor continue în procesul de colectare.

    Alte informatii

    Abilități esențiale:
    📍 • Atenție la detalii și rigurozitate în analiza conturilor clienților.
    📍 • Abilități excelente de comunicare, atât scris, cât și verbal.
    📍 • Capacitate de negociere și gestionare a obiecțiilor clienților.
    📍 • Time management și prioritizare eficientă a task-urilor.
    📍 • Gândire analitică și abilitatea de a interpreta date financiare.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Abonament la sala sport
    • Decontarea transportului
    • Program de lucru flexibil
    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Arad, Cluj Napoca,