Inginer ofertare - constructii

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    • Studii superioare tehnice (Construcții, Inginerie Mecanică, Instalații sau domenii similare).
    • Experiență anterioară într-un rol similar (ofertare, achiziții, proiectare tehnică).
    • Cunoștințe în interpretarea proiectelor tehnice și a caietelor de sarcini.
    • Abilități de negociere și analiză comparativă a ofertelor.
    • Capacitate de organizare și gestionare a mai multor proiecte simultan.
    • Bune abilități de comunicare și relaționare cu partenerii comerciali.
    • Cunoștințe operare PC (MS Office, AutoCAD – constituie avantaj.

    Responsabilitati

    • întocmire ofertă financiară pe baza cererilor de ofertă primite de la beneficiar
    • analiza proiectului tehnic, a caietelor de sarcini și a listelor de cantități în vederea stabilirii cerințelor pe care trebuie să le îndeplinească oferta
    • întocmirea cererilor de clarificare
    • întocmirea antemasuratorilor
    • solicitarea cererilor de ofertă de la furnizorii de materiale și echipamente
    • evaluarea, compararea și negocierea ofertelor primite de la furnizori
    • menținerea relației cu furnizorii de materiale și echipamente
    • urmărirea execuției proiectelor în derulare - întocmire situații de plată,
    • identificarea soluțiilor de optimizare preț, pe baza discuțiilor purtate cu furnizori, în funcție de cerințe tehnice și buget

    Alte informatii

    • Pachet salarial competitiv, corelat cu experiența și performanța.
    • Posibilitatea de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic.
    • Acces la cursuri de formare și specializare.
    • Oportunități de creștere în cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (16)