Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Operator Utilitati - PepsiCo Dragomiresti

BUCURESTI, Ilfov,

Office Assistant

Aplica fara CV
2500 - 4000 RON NET / luna
BUCURESTI,

Admin & Payroll Specialist

Hybrid

Vezi job-uri similare ( 346 )

Operator Introducere si Validare Date

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile O’Fresh active.


Vezi toate job-urile Operator Introducere si Validare Date active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: O’Fresh
Domeniu:
  • Altele
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    O’Fresh este lider pe segmentul de operare automate snacks & drinks, cu peste 15 ani de experiență pe piața de vending și se află într-o continuă dezvoltare.

    Cerinte

    -Experiență anterioară în lucrul cu baze de date sau într-un rol similar;
    -Absolvent studii superioare în domeniul economic și/sau tehnic;
    -Cunoștinte de operare calculator MS Office (Word, Excel, Outlook);
    -Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor de baze de date;
    -Atenție la detalii, corectitudine, rapiditate, atenție distributivă;
    -Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă;
    -Flexibilitate și capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan.

    Responsabilitati

    -Înregistrează corect și la zi în programele informatice datele legate de clienți, locații, produse etc.;
    -Participă activ în procesul de fiscalizare al echipamentelor;
    -Urmărește ca informația primită să fie completă și la timp;
    -Respectă regulile și procedurile administrative;
    -Participă activ în procesul de elaborare al procedurilor de lucru legate de crearea și actualizarea nomenclatoarelor;
    -Efectuează situații și rapoarte către managementul companiei;

    Alte informatii

    Beneficii:

    -Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulativ;
    -Stabilitatea locului de muncă și un mediu de lucru plăcut;
    -Posibilitatea de a-ți dezvolta abilități în gestionarea datelor și informațiilor;
    -Oportunități de avansare profesională în cadrul companiei;
    -Reducere la abonament sportiv 7Card.

    Pentru că ne dorim ca toți colegii noștri să petreacă timp liber de calitate, cei care au domiciliul aproape de sediul nostru, situat la intersecția dintre Șos. Chitilei și Bdul Bucureștii Noi, vor avea prioritate în etapele următoare ale procesului de selecție.

    Succes!

    Beneficii

    • Laptop
    • Telefon mobil
    • Tichete de masa