Responsabil suport clienti / Consultant daune

Angajator: Agricover
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Voluntari
  • Actualizat la: 13.03.2025
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Agricover reunește într-un portofoliu complex linii de business, soluții și tehnologii de ultimă generație care aduc plus valoare în afacerile fermierilor, în activitățile de zi cu zi din fermă și, implicit, transformă agricultura din România.

    Agricover este un grup de companii ultraperformant în agribusiness-ul european, un generator de soluții inovatoare care transformă afacerile și viața fermierilor pe termen lung, precum și un motor al schimbării, creator de progres și prosperitate la scară socială.

    Agricover este liderul pieței de agribusiness din România. Pe parcursul celor peste 20 de ani de existență, Agricover a dezvoltat un model de business inovator și performant.

    Prin abordarea sa vizionară a agribusiness-ului, Agricover determină evoluția întregului domeniu și generează prosperitate socială la nivelul comunitații fermierilor români. Agricover dezvoltă ecosisteme digitale moderne care impulsionează progresul agriculturii românești, prin adoptarea celor mai noi tehnologii digitale existente la nivel mondial.

    Pe plan social, Agricover se implică în pregătirea unei noi generații de fermieri tineri și profesioniști care vor asigura schimbul generațiilor în fermele din România.

    Cerinte

    • Studii superioare finalizate.
    • Experiență relevantă în raportare, gestiune date, comunicare și suport comercial.
    • Cunoștințe avansate de utilizare a calculatorului (MS Office, Excel avansat).
    • Experiență în utilizarea unui sistem informatic de gestiune a asigurărilor/daunelor.
    • Foarte bună cunoaștere a legislației în domeniul asigurărilor.
    • Capacitate de organizare, gestionare a timpului și adaptare la diverse situații.
    • Integritate, responsabilitate și inițiativă.
    • Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Scopul rolului:

    Asigurarea unui suport eficient și de calitate clienților, gestionarea dosarelor de daună și monitorizarea ratei daunei, contribuind astfel la îmbunătățirea experienței clienților și la optimizarea proceselor interne.
    Responsabilitati:

    • Acordarea de suport, consiliere și consultanță de specialitate clienților.
    • Gestionarea și monitorizarea dosarelor de daună și a inspecțiilor de risc.
    • Participarea alaturi de asigurator la constatarile de dauna si inspectiile de risc
    • Urmărirea ratei daunei pe client/asigurător și raportarea periodică către management.
    • Comunicarea activă cu clienții privind statusul dosarelor și procedurile de instrumentare a daunelor.
    • Colaborarea cu echipele interne pentru cross-selling și reînnoirea polițelor.
    • Menținerea relației cu departamentele de daune ale companiilor de asigurări pentru soluționarea eficientă a dosarelor.

    Beneficii

    • Training-uri
    • Decontarea transportului
    • Program de lucru flexibil
    • Tichete de masa

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Voluntari,

    Vezi job-uri similare (161)