Customer Service Specialist

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.03.2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Minim 2 ani intr-un post similar (intr-o companie cu activitate de Productie);
    Studii Superioare;
    Limba engleza – minimum nivel B1;
    Cunostinte utilizare pachet MS OFFICE – minimum nivel mediu;
    Abilitati de negociere si prezentare;
    Comunicare asertiva si persuasiva;
    Spirit de initiativa;
    Orientare spre client;
    Capacitatea de organizare si planificare a timpului;
    Atentie la detalii;
    Viziune tehnica.

    Responsabilitati

    Gestionarea Portofoliului de Clienti pentru zona alocata;
    Coordonarea comenzilor de la client cu ajutorul sistemului informatic (CPMS) tinand cont de cerintele clientilor (Introducerea comenzile in sistem pentru clientii alocati);
    Asigurarea corectitudinii datelor din Master Data Customer: customer rating, toleranta cantitativa de productie si livrare; modalitate si setari cost transport; pallet accounting; setare organization details (persoana DU; persoana contact); setare procent rebate; setarile fiscale care trebuie sa corespunda cu reglementarile legale;
    Confirmarea catre clienti a termenelor de fabricatie si de livrare si asigurarea de respectarea acestora;
    Gestionarea reclamatiilor clientilor si propunerea de solutii;
    Oferirea solutiilor de optimizarea a preturilor de vanzare si a marjei comerciale;
    Emiterea ofertelor comerciale catre client si furnizarea datelor necesare intocmirii contractelor cadru de colaborare pentru clientii noi;
    Mentinerea in permanenta a legaturii cu agentii de vanzari, proiectantii si planificarea productiei pentru executarea in bune conditii a comenzilor
    Urmarirea organizarii transportului/ incarcarilor DAP/EXW si livrarea la client;
    Efectuarea comenzilor de cooperare/trading goods/interplant si urmarirea stadiului acestora;
    Rezolvarea situatiilor financiare ale clientilor alocati: facturi proforme, deblocari, recuperarea debitelor.

    Alte informatii

    Doar candidații eligibili vor fi contactați în maxim 3 săptămâni. Toate informațiile vor fi tratate ca fiind strict confidențiale.

    Beneficii

    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament medical
    • Abonament Bookster
    • Decontarea transportului
    • Tichete de masa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (149)