Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() |
Event Agenda Specialist
Hybrid |
![]() |
Digital Marketing Specialist
Aplica fara CV
|
![]() |
Marketing Specialist
BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare ( 81 ) |
Marketing & Communication Specialist B2B
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Wellington active.Vezi toate job-urile Marketing & Communication Specialist B2B active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro |
Angajator: | Wellington |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10-04-2025 |
Remote work: | Hybrid |
Responsabilitățile tale principale:
- Realizarea conținutului pentru comunicarea în Social Media (campanii, postări LinkedIn, Facebook)
- Dezvoltarea conținutului pentru newslettere și comunicări către clienții companiei.
- Realizarea grafică a materialelor de marketing (campanii/broșuri/postări).
- Dezvoltarea și menținerea canalelor de comunicare internă pentru a informa, implica și alinia angajații la obiectivele companiei.
- Monitorizarea termenelor și etapelor proiectelor, asigurând finalizarea sarcinilor la timp și respectarea standardelor de calitate.
- Crearea și implementarea unor strategii și campanii inovatoare de comunicare pentru a promova un mediu de lucru pozitiv.
- Gestionarea provocărilor printr-o abordare practică și orientată spre soluții, pentru a sprijini obiectivele organizației.
- Colaborarea cu diferite departamente pentru a menține un mesaj unitar și coerent al brandului.
- Experiență: 4-5 ani într-un rol similar, în domeniul serviciilor B2B.
- Experiență demonstrabilă în marketing și comunicare, cu abilități creative și de copywriting.
- Abilități solide de comunicare și relaționare interpersonală.
- Diplomă într-un domeniu relevant sau experiență practică echivalentă.
- Cunostinte Canva, Adobe InDesign, Photoshop
- Cunoștințe avansate ale instrumentelor din suita Microsoft Office.
- Aptitudinea de a gândi creativ.
- Fluență pe principalele platforme de Social Media.
- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat.
- Abilități organizatorice excelente, cu o atenție sporită la detalii.
- Familiaritate cu instrumente de web analytics sau metrici.
- Dorința de a lucra într-un mediu divers și dinamic.
- Experiență în colaborarea cu media locală, online și offline.
- Pasiune pentru wellbeing, sănătate și bunăstare.
- Capacitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă.
- Automotivație și inițiativă în rezolvarea problemelor.
- Posibilitatea de a lucra într-un mediu dinamic, orientat către inovație.
- Implicare în proiecte cu impact real asupra bunăstării angajaților din organizațiile din România.
- Zi libera de ziua ta;
- Abonament medical
- Traininguri ce te vor ajuta să te dezvolți profesional și personal;
- Posibilitatea de a lucra parțial de acasă;
- Mediu de lucru dinamic și colaborativ;
- Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de wellbeing.
Beneficii
- Abonament medical
- Training-uri
- Cursuri
- Teambuilding-uri / excursii
- Laptop