HR ADMIN

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 14.03.2025
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - Experiență practică de minim 2 ani în HR Admin
    - Cunoștințe solide de legislația muncii
    - Experiență practică în întocmirea pontajului
    - Atenție la detalii, organizare și proactivitate
    - Cunoștințe avansate de MS Office (în special Excel)
    - Studii superioare finalizate în HR, economie sau juridic

    Responsabilitati

    - Realizarea activităților administrative de resurse umane și gestionarea documentelor de personal (dosare salarizare, fișe de post, formulare de angajare/modificare contractuală)
    - Consilierea angajaților în probleme de HR (legislație, proceduri, politici interne)
    - Asigurarea actualizării și arhivării documentelor interne (ROI, ROF, politici de beneficii)
    - Gestionarea pontajului și a condicii de prezență, transmiterea informațiilor relevante către departamentul financiar
    - Menținerea relației cu furnizorii de protecția muncii și medicina muncii pentru respectarea reglementărilor legale
    - Monitorizarea proceselor de angajare și încetare a contractelor de muncă
    - Gestionarea comunicării interne privind activitățile și procedurile HR

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Vezi job-uri similare (6)