Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Working student - Financial field

Cluj Napoca,

HR ADMIN

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile HR ADMIN active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 14-03-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    - Experiență practică de minim 2 ani în HR Admin
    - Cunoștințe solide de legislația muncii
    - Experiență practică în întocmirea pontajului
    - Atenție la detalii, organizare și proactivitate
    - Cunoștințe avansate de MS Office (în special Excel)
    - Studii superioare finalizate în HR, economie sau juridic

    Responsabilitati

    - Realizarea activităților administrative de resurse umane și gestionarea documentelor de personal (dosare salarizare, fișe de post, formulare de angajare/modificare contractuală)
    - Consilierea angajaților în probleme de HR (legislație, proceduri, politici interne)
    - Asigurarea actualizării și arhivării documentelor interne (ROI, ROF, politici de beneficii)
    - Gestionarea pontajului și a condicii de prezență, transmiterea informațiilor relevante către departamentul financiar
    - Menținerea relației cu furnizorii de protecția muncii și medicina muncii pentru respectarea reglementărilor legale
    - Monitorizarea proceselor de angajare și încetare a contractelor de muncă
    - Gestionarea comunicării interne privind activitățile și procedurile HR