Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Support IT Level 1 - Brasov

Aplica fara CV
Brasov,

Customer Support & Sales with English- Brasov (on site)

Aplica fara CV
3300 - 6000 RON NET / luna
Brasov, Codlea, Sacele,

Advisor with English - Brasov

Aplica fara CV
Brasov, Sfantu Gheorghe,

Vezi job-uri similare ( 20 )

Support IT Level 1 - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Support IT Level 1 - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 16-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    Experiență anterioară în suport IT sau într-un rol similar.
    Cunoștințe despre procesele ITIL.
    Abilități bune de comunicare și organizare.
    Experiență cu sisteme de ticketing și suport remote.

    Responsabilitati

    Înregistrarea și rezolvarea incidentelor conform SLA-urilor.
    Escalarea incidentelor, dacă este necesar, și urmărirea rezolvării acestora.
    Procesarea cererilor de suport, întrebărilor și activităților utilizatorilor.
    Oferirea de suport telefonic, prin e-mail și remote.
    Actualizarea și urmărirea ticketelor în sistem.
    Respectarea SLA-urilor și asigurarea soluționării rapide.