Job-uri similare care te-ar putea interesa:

Backoffice Agent with Medium Italian - Brasov

Aplica fara CV
Brasov, Sfantu Gheorghe,

Customer Service-voice process with German-Cluj/Remote

Aplica fara CV
Remote

Backoffice Agent with Medium French - Brasov (on site job)

Aplica fara CV
Brasov, Sfantu Gheorghe, Job national

Vezi job-uri similare ( 19 )

Backoffice Representative with Italian - Brasov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Computer Generated Solutions Romania active.


Vezi toate job-urile Backoffice Representative with Italian - Brasov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Brasov
  • Sfantu Gheorghe
  • Actualizat la: 17-04-2025
    Remote work: On-site

    Scurta descriere a companiei

    Ca angajat CGS România vei beneficia de un program de lucru flexibil, în funcție de nevoile tale, cât și vei participa la sesiuni de formare și training-uri intensive pentru a îți îmbunătăți cunoștințele și pentru a putea să îți îndeplinești cu brio atribuțiile. Te vei alătura unei echipe entuziaste și dinamice ce te va ajuta la dezvoltarea unei cariere de succes, într-un mediu fun și interactiv, înconjurat de prieteni.

    #FriendsWorkingTogether

    Cerinte

    We are looking for persevering and energetic people like you, who want to develop both personally and professionally!
    If you have the same aspirations, join the #CGSDreamTeam!

    Required skills:

    -Fast typing.
    -Investigative skills.
    -Comfortable working with targets.
    -Excellent communication and soft skills.
    -Attention to details.
    -Medium English & Italian skills.

    Responsabilitati

    • Backoffice
    • Initiate and manage the renewal process for assigned accounts
    • Address client questions and concerns related to renewals
    • Respond to internal teams requests

    Benefits:

    -Private medical insurance;
    -Employee referral bonuses;
    -One month start-up training;
    -Meal Tickets;
    -A 7card Subscription;
    -The opportunity to take your career to the next level and apply for a middle/ upper management position in CGS.

    Schedule: Monday- Friday ( 08:00 AM - 4:30 PM)

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Abonament medical
    • Training-uri
    • Zile libere suplimentare
    • Tichete de masa